Zwanger worden met overgewicht

He <span style="background-color: #f6f6f4; color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">kippiej, wat zitten jullie in een spannende tijd! Wanneer iemand spontaan zwanger raakt is overgewicht vaak ''een minder groot probleem'', de dokter begint toch altijd over afvallen. Ik hoop voor jullie dat het deze poging gaat lukken! Hoe lang zijn jullie nu bezig?</span>

Wij zijn in maart 2016 begonnen, in november 2015 ben ik met de Nuvaring gestopt. Helaas kwam mijn cyclus maar moeizaam op gang (vorige jaar maximaal 4x ongesteld geweest), gelukkig dit jaar al 3x ongesteld geweest! Vorig jaar veel verdriet gehad dat het maar niet wilde lukken maar we zorgde ook niet goed voor ons zelf, ik roken en overgewicht en mijn vriend ook roken. Vanaf januari begonnen met afvallen en vanaf maart gestopt met roken en nu maken we een soort van nieuwe start :) Ik ben nog steeds veel te zwaar 1.72m en 95 kilo maar we gaan het maar proberen! Ik duim voor jullie <span style="background-color: #f6f6f4; color: #000000; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 15px;">kippiej</span>
 
Terug
Bovenaan