Zwanger worden na Curretage

Ook ik kan hierover mee praten... vorige week woensdag curettage gehad. Bloedverlies heb ik nagenoeg nu niet meer (hoogstens wat bruin slijmverlies) en wil ook weer graag snel zwanger worden. 
Hoop, onzekerheid, angst en verdriet gaan nu hand in hand met elkaar... Voora op zoek naar bevestiging en zekerheid maar dat ga ik helaas niet krijgen ?

Hi allemaal, 
ik had 25 februari dit jaar een positieve test in mijn handen. Na 1 maandje proberen was het gelijk raak ! Bij de 1e echo zagen ze helaas een beeld van een echo van 4wk.. we moesten 1 werk later weer terug komen om te kijken of er iets aan het beeld veranderd was.. het kon namelijk zijn dat we het zelf verkeerd hadden berekend en dat ik nog Maarn net zwanger was.. maar helaas het beeld was niet veranderd. Een paar dagen laten moest ik naar het ziekenhuis om te kijken welke manier voor mij het beste was aangezien de miskraam niet zelf op gang kwam. Een echo verder zag de gynaecoloog iets wat ze niet verwachtte.. ze vermoedden dat ik een partiële mola zwangerschap had en dat curretage de enige oplossing zou zijn zodat ze het vruchtje op kweek konden zetten en het te onderzoeken.. het bleek gelukkig geen mola te zijn, dus we mochten 1 menstruatie later weer verder proberen. Na mijn operatie hadden ze gelijk een echo gemaakt en ik was ‘schoon’. Ik werd gelukkig 6 week na mijn operatie alweer ongesteld en we zijn gelijk weer gaan oefenen.. nu helaas 5 maand verder en nog niet zwanger. Ik vind het erg lang duren, we doen erg ons best. Ik vind het moeilijk om te accepteren dat het nog niet lukt. Mijn broer heeft zojuist een zoontje gekregen, ik ben heel blij voor hun maar het is toch erg confronterend. Erg lastig om mijn gedachtes ergens anders op te zetten.. een kindje is alles wat ik wil :(

Terug
Bovenaan