Zwanger worden na de prikpil

<p>Ik was benieuwd, wanneer hebben jullie je laatste prikpil gehad, hoelang duurde het voor je je normale menstruatie weer had en na hoelang ben je zwanger geworden ( of na hoelang nogsteeds bezig).</p><p>Ik heb in december 2018 mijn laatste prik gehad, maart 2019 weer moeten halen maar niet gedaan  maart 22 E mijn menstruatie gehad, 10 april mijn menstruatie gehad en nu mei en juni weer normaal rond de 23e.</p><p>Groetjes.</p>

Hi! Ik ben juli 2017 gestopt met de prikpil en werd 4 maanden later weer ongesteld. Eerste half jaar wisselende cyclussen gehad. Van 25 tot 54 dagen. Nu soort van regelmatig tussen de 25 en 33.
Ik ben 2x heeeeel kort zwanger geweest met een vroege miskraam, dan test je voor nod positief maar wordt je alsnog ongesteld. Dat was in Feb en mei van dit jaar. 
Hoop dat het bij jou sneller raak is :) 

Hoi bo-belle ,

Dat is al wel een tijdje dat je bezig bent. Hopelijk is het snel positief bij je!! Ik wil als ik 24ste niet ongesteld word gaan testen..  aangezien dit de 1e maand is dat de prikpil helemaal uit mn lijf is en mijn cyclus al 2 maanden hetzelfde is en ik rekening heb gehouden net mijn vruchtbare dagen , ik hoop nog even door, al probeer ik me niet te erg erop te focussen!

Ik heb in sep 2018 laatste gehad 
feb ongesteld 
In mei positief getest maar toch ongesteld
nu nog 4 dagen voor nod 
vind vreselijk lang duren ben er ook al helemaal klaar mee 
heb geen gedult 

Vervelend is dat he! 
Ik herken het wel indd, ik ben alleen 4 maandjes na jou met alles begonnen. Ik heb eind december laatste prik gehad. En in maart weer moeten halen naar dit niet gedaan. Deze maand is de eerste maand dat het echt 6 maanden  uit me systeem is, ook heb ik mijn vruchtbare dagen uitgerekend en een gezellige avond (meerdere) met mijn vriend gehad.. Ik wacht af ik hoop de 24ste 

Ja hopen is wat we kunnen 
zou je de prikpil weer nemen? 
Ja ik heb ook gemeten en teunisbloemolie  geslikt 
kan eigenlijk niet anders 
Nod zou de 18 de zijn 
vind heel frustrerend allemaal 
ik zou volgende maand naar de gun mogen en door gestuurd mogen worden ma de kliniek maar weten niet of we dit wel willen 

Nov. 2018 laatste gehad.. eind jan moest ik een nieuwe halen (kreeg hem altijd eerder geprikt dan 3 maanden) niet gedaan toen over gestapt op de pil.. halve strip geslikt omdat de pil niet bij mij werkte / was niet fijn.. toen een koper spiraal laten zetten op 11feb tot 20mei en daarna meteen zwanger.. zit nu op 8+3 van me zwangerschap.. 
maar of ik snel zwanger ben door andere anticoncepties weet ik niet.. ik liet me nooit prikken als ik single was.. vond het dan fijn om gewoon vrouw te zijn.. dus al een paar x gehad dat ik aan t ontpillen was tot ik een nieuwe relatie kreeg dan begon ik weer.. misschien heeft dat ook wel geholpen bij mij?? 
Succes hoop dat je ook net zoveel geluk mag hebben en t snel raak is! Maar hou wel in je achterhoofd dat het soms zo een jaar kan duren.. prikpil is niet bepaald een goede anticonceptie als je een kinderwens hebt.

Terug
Bovenaan