Zwanger worden na de prikpil

Ik zou denk ik de prikpil pas weer nemen nadat al mn hormonen NA mijn bevalling uit mn lichaam zijn  dat duurt dus nog heeel lang... En 18e verwacht je dus je menstruatie weer?? 

Die olie ken ik niet, waar is dat voor? 
Ik weet alleen dat foliumzuur slikken kan helpen. En indd begrijp ik je twijfel bij een Gynecoloog alleen weet je dan wel waar jr aan toe bent en zij kan je helpen om je te sturen met je kinderwens.

Hopelijk blijf je menstruatie weg en is het raak. Ik hoop het voor je. 

Mijn menstruatie verwacht ik de 23 a 24e. Ik hoop dat het raak is ?

Gefeliciteerd! Wat leuk!!

En indd prikpil is rot als je besluit zwanger te worden. Ik ben erg ziek van menstruatie en met mijn werk is dat niet handig, kan me niet elke maand ziek melden... 

Ik hoop ook dat het snap gebeurd. En zo niet, dan wachten we nog even.  Tot december geef ik het de tijd en dan kan ik altijd langs de huisarts. Kan indd tot zeker een jaar duren maar laten we hopen dat ik ( en meerdere vrouwe) het geluk al eerder hebben. Nogmaals gefeliciteerd!!!

Sanestar gefeliciteerd ! Spannend hoor! 

Gebruiker: die oli gebruiken vrouwen om hun cyclus goed te regelen en de ongemakken van de menstruatie word wat minder er is woe een topic over de teunisbloemoli.. erg intresant 
wij zijn ouder (38+40) 
de gynocoloog wou ons volgende maand baar een kliniek sturen voor hulp bij zwanger worden.. ik heb 2 kinderen 10+8
nog een kindje zou welkom zijn maar liever niet de medice molen in.. 
ik lees soms verhalen dat het na je laatste prikpil 9-12mnd kan duren voor je zwanger bent..
ja de 18 de zou de menstruatie komen maar mag lekker weg blijven 
heb je al symptomen ? 

Het duurt hier inderdaad wel erg lang :) 
Ik vond de prikpil eerst echt heel fijn, was nooit ongesteld en ik was echt veel te warrig om elke dag een pil te slikken. Maar op 't eind merkte ik dat ik gewoon een hormonaal geval werd als 'ie 'op ging' zeg maar. Dus een week of wat voordat ik een nieuwe moest halen werd ik echt een monster. 
Dus uiteindelijk iets eerder gestopt dan we van plan waren (1 prik eerder). Maar ik was wel een beetje bang want ik ben altijd ontzettend heftig ongesteld geweest en, helaas, dat kwam inderdaad weer terug. Veel bloedverslies en stolsels en echt ziek van de buikpijn. Nu, na 2 jaar is het weer een beetje normaal. 

Ik ga 1 dagdeel echt kapot, dan 1-2 dagen wel buikpijn maar wel te handelen. En 1 -2 dagen veel bloedverlies maar nog amper stolsels. 

Lang verhaal kort haha, ik zou niet meer aan de prikpil gaan hoewel ik er wel wat voor over heb om niet zoveel pijn meer te hebben. Zeker nu het zwangerworden langer duurt, ben ik die maandelijkse ellende toch echt wel weer zat. Hoop gewoon dat het ons ook snel gegund is... 

Okee dankje wel ga ik me inlezen over die olie. Ik heb gelukkig wel al snel weer mijn normale cyclus terug. Indd kan zeker een jaar duren. Ik heb geen symptomen alleen toen van het ontpillen  veel last gehad. Wist nooit dat dat kon. Pijnlijke tepels enzo. Nu niets, maar dat hoeft niet altijd, 

Aha begrijp ik! Gelukkig heb je in elk geval al wel 2 mooie kids. Ik ben 22 bijna 23, en mijn vriend is 25.  We hebben een huis, extra kamers, vast werk en financieel zitten we erg goed.. lijkt me zo prachtig, (natuurlijk ook lastige kanten maar daar heb je ook hulp voor) mijn moeders woont in hetzelfde flat haha! Ik duim met je mee, ik ben wel nieuwsgierig ..

Nou indd, ik herken het wel hoor! Ik heb ook hevige bloedingen en stolsels en de eerste dag echt ziek van. 

Laten we maar zeggen dat het het uiteindelijk allemaal waard is en dat het maar snel mag gebeuren. Ik laat de 24ste weten voor mijn menstruatie, ik hoop van niet en dat de test positief is!!

Succes ;*

Pfff balen zeg!! En dan ook nog is heftig en pijnlijk ...

Hopelijk volgende maand, gebruik je ovulatie testen?.. Echt rot.

Ik gun het je zo, beterschap 

Terug
Bovenaan