<p><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Hoi dames. In februari heb ik een miskraam gehad nadat ik anderhalf jaar heb geprobeerd zwanger te raken. Na de miskraam ben ik goed hersteld. Alleen ben ik nu nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb 4 weken na mijn miskraam een test gedaan en die was negatief. Ik heb in die 4 weken niet mijn eisprong gevoeld. Dus ik ging er al vanuit dat ik niet zwanger was maar voor de zekerheid toch getest. Nou voelde ik 14 maart wel mijn eisprong. Vanaf dat moment geen kwaaltjes gehad. Af En toe gevoelige borsten maar niet zoals toen ik zwanger was. Sinds donderdagavond voel ik me echt heel erg moe en sinds het weekend ben ik niet te genieten. Ik heb ook voor het weekend van die vage steken gehad in mijn vagina. Dat herken ik wel van mijn eerste zwangerschap. En het lijkt of mijn darmen aan het kletsen zijn. Ook sinds het weekend last van rugpijn aan de onderkant van me rug. Gisteren had ik ook diarree terwijl ik daar nooit last van heb. Vanochtend voelde ik rare plopjes in me onderbuik alsof er belletjes knapte. Toen ik naar de wc ging zag ik in me onderbroek witte slijmerige afscheiding met bruine slierten bij en later ook bruine slijmachtige afscheiding. Wie heeft dit ook ervaren? Ik denk zelf dat het begin is van mijn menstruatie ookal begint bij mij mijn menstruatie nooit op deze </span></p>