Zwanger worden na een miskraam.

<p><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Hoi dames. In februari heb ik een miskraam gehad nadat ik anderhalf jaar heb geprobeerd zwanger te raken. Na de miskraam ben ik goed hersteld. Alleen ben ik nu nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb 4 weken na mijn miskraam een test gedaan en die was negatief. Ik heb in die 4 weken niet mijn eisprong gevoeld. Dus ik ging er al vanuit dat ik niet zwanger was maar voor de zekerheid toch getest. Nou voelde ik 14 maart wel mijn eisprong. Vanaf dat moment geen kwaaltjes gehad. Af En toe gevoelige borsten maar niet zoals toen ik zwanger was. Sinds donderdagavond voel ik me echt heel erg moe en sinds het weekend ben ik niet te genieten. Ik heb ook voor het weekend van die vage steken gehad in mijn vagina. Dat herken ik wel van mijn eerste zwangerschap. En het lijkt of mijn darmen aan het kletsen zijn. Ook sinds het weekend last van rugpijn aan de onderkant van me rug. Gisteren had ik ook diarree terwijl ik daar nooit last van heb. Vanochtend voelde ik rare plopjes in me onderbuik alsof er belletjes knapte. Toen ik naar de wc ging zag ik in me onderbroek witte slijmerige afscheiding met bruine slierten bij en later ook bruine slijmachtige afscheiding. Wie heeft dit ook ervaren? Ik denk zelf dat het begin is van mijn menstruatie ookal begint bij mij mijn menstruatie nooit op deze </span></p>
 
Vervelend van je miskraam! 
Ik heb zelf ook een miskraam gehad. Vind het lastig te zeggen wat het kan zijn. Mijn menstruatie kwam na 7 weken weer op gang en had dezelfde symptomen als jij! Maar had die symptomen ook toen ik weer zwanger werd! Hoop voor jou dat het een zwangerschap betekend!
 
Wat verdrietig van je miskraam. Ik weet precies hoe je je voelt en herken me enorm in je verhaal. 
21-2 Hoorden we bij de 10w echo dat het vruchtje met 9w gestopt was
27-2 met pillen de MK op gang geholpen. Dat ging goed en dezelfde dag ben ik het volledige vruchtzakje verloren. Bij controle op  2-3 kon de gynaecoloog alweer eitjes zien groeien.  
21-3/23-3 ongesteld geworden/lichte bloeding gehad. 
vandaag, 26-3, had ik wat afscheiding die ik op cervixslijm vond lijken. Toen heb ik vanavond een ovulatietest gedaan. Positief. Daarna een zwangerschapstest gedaan, positief 1-2 weken zwanger. 
Morgen bel ik de vk want ik ben totaal in de war….zit er nog HCG van de vorige zwangerschap in mijn lichaam? Maar het vruchtje stopte al rond 14-2 met groeien. 
Waarom was ik dan vorige week ongesteld?? 
Of ben ik toch nu al weer zwanger???
gewoon even mijn verhaal delen, want ik weet dat ik zsm de vk moet bellen. 
 
Een miskraam is super vervelend! Heb ik ook gehad begin deze maand na pas 7 weken zwangerschap. Nu heb ik geen idee meer hoe Mn cyclus verloopt.
Volgens Flo (cyclus app, ze telt de miskraam als dag 1 menstruatie) moet ik over 2 dagen ongesteld worden. Nu verloor ik 3 dgn geleden al heel iets bruin. Alleen met plassen. Nu niets meer. Heb ik al vanaf vorige week gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid. Zou het dan toch? Of maak ik het mezelf wijs. 
Het enige wat we kunnen doen is afwachten en er niet teveel mee bezig zijn maar ik word er gek van!!! Hoe kun je nu niet bezig zijn met je eigen lijf? Hoe doen mensen dat? ? 
Heb met mezelf afgesproken dat als ik niet ongesteld word, zaterdag een test ga doen. Ben benieuwd! Ik blijf jullie ook volgen!! Het is fijn om jullie ervaringen te lezen! 
 
@reina a. Ik denk niet dat je nu nog hcg hormoon in je urine kan hebben. Ik had  4 weken na mijn miskraam getest en die was negatief dus denk dat jij vorige week innestelingsbloed heb gehad. Hou ons op de hoogte
 
 
@gebruiker559 ik hoop voor je dat je zwanger bent. Jaa hoe kunnen mensen niet bezig zijn met hun lichaam. Helemaal als je iets heel graag wilt dan ben je dr extra mee bezig.
 
Vk gebeld. Haar leek het ook onwaarschijnlijk dat ik nog HCG van de vorige keer in mijn lichaam had....
Over een week moet ik weer testen en als de eltest dan nog steeds positief is, ben ik waarschijnlijk al weer zwanger. Totaal onverwachts..... (ik weet natuurlijk dat ik seks heb gehad maar zo snel na de miskraam terwijl ik nog maar een week klaar was met bloeden, is wel heel rap...)
in hele grote spanning afwachten dus
 
Terug
Bovenaan