Zwanger worden na een miskraam.

Reina a ik hoop dat je zwanger bent. Wat voor symptomen heb jij op dit moment? Ik heb geen zwangersschapssymptomen die ik ook had met me eerste zwangerschap. Ik heb geen last van me borsten, geen maagzuur. Alleen heb ik wel last van me onderrug en snel honger. En mijn humeur is niet te peilen.
 
Ik weet eigenlijk niet of ik heel blij ben.... stom moet dat klinken voor iemand die 1,5 jaar op een zwangerschap heeft moeten wachten. Maar het komt zo snel op twee miskramen dat ik eigenlijk nog wel wat tijd nodig had om een en ander te verwerken. Eigen schuld dikke bult natuurlijk, maar ik had echt niet door dat ik alweer een eisprong had gehad... die moet dan 12 maart zijn geweest en tot 8 maart bloedde ik nog van mijn miskraam :( Hopelijk komt de blijdschap snel (als ik al echt zwangere ben) 
bizarre rollercoaster is het...
Nog helemaal geen kwaaltjes. 
Hoe zit het nou precies bij jou? Al een test gedaan? Of inmiddels misschien toch ongesteld?
 
Jaa het doet wel wat met je een miskraam. Ik hoop dat je snel op een roze wolk komt. En wees blij en gelukkig als je echt zwanger blijkt te zijn. 
 
Nee nog steeds geen test gedaan. Ben er echt letterlijk bang voor. Bizar he. Ik voel me echt een emotionele wrak vandaag. Al 2 keer gehuild vandaag. Ook wel aantal keer echt een leeg gevoel alsof ik honger had maar gewoon wel goed gegeten vandaag. En weer wat bruine afscheiding. En rugpijn is erger geworden. Ik ga denk ik in het weekend testen. 
 
Terug
Bovenaan