Zwanger worden na een miskraam

Hoi aisha,

Ja als je eenmaal hebt geproefd van het zwanger zijn, wil je eigenlijk nog maar 1 ding en dat is weeeer zwanger raken en dan meteen goed. Het blijft wel spannend hoor, zou het deze keer wel goed gaan???
Probeer gewoon te genieten van al het sexen en dit zoveel mogelijk te doen. Ze adviseren ook bij de gyneacoloog om het om de dag te doen, dan zou de man weer verse zaadjes hebben en heb je meer kans. Maar laat je niet tegen houden als er eens wat minder tijd tussen zit!
Je vruchtbare dagen liggen ongeveer rond de 14e dag, maar het kan ook vroeger of later zijn. Als je niet weet wanneer je je eisprong hebt moet je dus gewoon blijven sexen het beste tussen dag 8 en 21 naje menstruatie. En in jou geval dus na je miskraam.
je kunt op www.babybrabbel.nl je vruchtbare dagen bekijken, en weet dat die dagen alleen nog niet genoeg zijn, maar kijk daar maar eens op wel handig hoor!

Geniet van elkaar dat is het belangrijkste!

Wij zijn nu bezig met ronde 10, ben in september gestopt met de pil, in oktober mijn eerste cyclus, in november zwanger, in januari een miskraam, miskraam heeft 2 maanden geduurd, in maart weer normale cyclus, en helaas nu na de miskraam nog niet zwanger!

Groetjes Bo

Hoi hoi,

Ja zwanger zijn is een fijn gevoel! Ik ga inderdaad straks even kijken op de site die je mij hebt gegeven. Ja he dat hoorde ik ook om de dag gemeenschap dan zijn de zaadjes beter.. klopt!  
Als ik dadelijk bij die site ga kijken dan vul ik gewoon de dag van mijn miskraam in en dat is 7 juli toen kwam het vruchtje er uit, donderdag had ik al last van bloeding... dus welke dag moet ik nu invullen??

Je was wel snel zwanger hoor, in sept gestopt met de pil en in november zwanger vind ik vrij snel, en dan duurt zo'n miskraam twee maanden...jeetje schat!   In de 12de week hoorden jullie het hartje niet meer toch?? .... en nu vanaf maart probeer je weer zwanger te worden....mmmmmmmm

Ps: een persoonlijke vraag: hoevaak hebben jij en je man dan  gemeenschap... ??
Sorry als ik iets te persoonlijk word.. maar ik vroeg het me gewoon af.. eigenlijk bij iedereen wel die zwanger willen worden.

Kus Aisha

twee jaar terug heb ik met 6 weken een miskraam gehad. mijn cyclus, die voor die tijd een redelijke puinhoop was, kwam eigenlijk gelijk weer op gang, volgens mij duurde die periode in totaal 5 weken. ik ben toen nog 1 keer ongi geweest en daarna was mijn zoontje in aantocht.
als je verder geen klachten hebt en je weet dat je lichaam het hele vruchtje heeft afgestoten, kun je volgens mij meteen "verder". zo zei de verloskundige dat toen ik tijdens die miskraam belde. ik heb toen ook geen cuuretage gehad.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan