Zwanger worden na een miskraam

Gaan we nu hier verder of op het oude forum?
Onder Forum: zwanger worden na een miskraam, pagina 6.

Liefs, Marjoleine

ohhhh, julliezitten hier!!! zegdat dan!
Ik zou toch zeggen terug naar hetoude forum want dan kun je nog eens terugbladeren.... en wat maakt het nou uit dat het onder het kopje zwanger worden na een miskraam staat,toch ??? Liefs as

Mij maakt het niet zo heel veel.. Ik check ze allebei..

Vanaf mijn kant minder goed nieuws. Manlief mag voor een maand intern aan het werk. Dat betekent dat hij de aankomende maand dus alleen de weekenden thuis zal zijn. Mijn ovulatie is wel volgende week zondag en komt meestal een dag te vroeg maar mijn kansen worden dus weer kleiner. Het lijkt dus niet meer te zitten. Maar er is nog een kans. Het zou gelukkig maar eenmalig zijn dat hij een maand intern moet (hoop ik) maar ik baal er wel flink van. We hebben verder ook geen haast maar we willen het zo graag.. beetje ego misschien.

Liefs, Marjoleine

hoi,mijnreactie staat bij dieandere... we kunnen maar beter een knoopje doorhakken,niet?

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden heb ik ook op het oude forum gereageerd toen ik nog zwanger was. Nu meer dan 5 weken geleden de miskraam gehad en nog steeds niet ongesteld maar wel een negatieve test. Ik heb nu morgen een afspraak bij de huisarts want ik begin me wel een beetje zorgen te maken. Ik heb wel al allerlei klachten zoals pijn in mijn onderbuik, zere borsten en heel moe.
Hoe lang duurde het bij jullie voor dat de menstuatie weer op gang kwam.

Groetjes Peet

Hoi Peetje,
ik ben 2 wkn na de mk alsnog gecuretteerd. Pas 5 1/2 wk na de curettag werd ik ongesteld.

Afgelopen weekend het nieuws verteld. Eerst aan mijn dochtertjes. Of het niet was opgevallen dat mijn buik dikker werd?
2 stralende koppies: zit er een baby in dan??
De jongste wou meteen voelen. De oudste vond het fijn dat het nog heeeeeeeeeeeeeel lang duurde voor de baby komt, want dan is ze wat ouder en kan volgens haar dan goed helpen...
Lief he?
Ze heeft het ook op school in de kring verteld. Ik was wel benieuwd of ze dat ging doen. Van mij mocht ze hoor! leuke manier voor de juf om het te horen (die wist van mijn mk).

Hier alles goed. Nog steeds snel moe, ben ook best druk.
Lijkt al wel of ik soms harde buiken krijg?
Mmmm, toch maar iets kalmer doen, ga zo lekker slapen....

Hai Edith,

We schrijven nu alleen nog onder het "oude" forum..

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan