Zwanger worden na gebruik van een Mirena-spiraaltje?

Hi Marloes,

Zwanger van een tweelingetje, wat leuk! Zijn gezellige mensen, hoor, ik kan t weten.

Ik heb niet zulke slechte ervaringen met Mirena als jij. Op zich vind ik het prima anticonceptie, maar het inbrengen is echt onmenselijk, vooral als je niet eerder gebaard hebt. Twee keer een Mirena laten plaatsen; twee keer flauwgevallen van de pijn. Opvallend dat jij na het stoppen met de pil eerder zwanger werd dan na je spiraaltje. Dat zou toch eigenlijk andersom moeten zijn... Maar goed, niets onvoorspelbaarder dan het vrouwelijk lichaam!

Nu we t daar toch over hebben: ik voel de raarste dingen en mag pas as dinsdag testen. Aaaarrgghhhhhh! Word gek! Maar goed, jij in ieder geval succes met de laatste loodjes en veel geluk toegewenst. Weet je al wat je krijgt? Jongen of meisje?

Groetjes, *Faye*

Ik ben 29 en we zijn nu vanaf augustus 2006 bezig voor de derde.

Heb trouwens zelf helemaal geen last gehad met het plaatsen van de mirena. Zat er zo in en was niet eens ongesteld toen (hadden ze liever wel maar ja, werd het gewoon niet...)
Er uit halen idem, even kuchen en klaar.
Hoor je idd wel meer dat mensen zoveel last hebben met het plaatsen. Mag mezelf dus gelukkig prijzen.

Groetjes Mamaloe

Hoi Faye,

bedankt voor je leuk reactie. mijn oudste is ook een tweeling en inderdaad erg gezellig. hij is wel een enorme kwebbel. We weten al dat onze derde weer een jongen is. Gezellig een huis vol mannen. Ik hoef later niet met boodschappen te sjouwen.

groetjes marloes

Mijn vriend wil juist GEEN baby met het sterrenbeeld tweeling! Hij zegt altijd dat ie zn handen aan mij vol heeft en twee stuks ziet ie helemaal niet zitten, hahaha  Ik ben ook wel een lastpak, hoor...

Dus jij hebt een echt mannenhuishouden. Heb je nog tips voor leuke jongensnamen? Dat vind ik namelijk veel moeilijker dan meidennamen.

Faye

hoi

ook ik hoor hier niet meer thuis, maar lees hier af en toe nog eens wat berichtjes.
Ik heb ook een mirena gehad en was na het verwijderen in ronde 2 zwanger. Erg snel dus.

Veel succes met zwanger worden

liefs gridje 14.5 weken.

Terug
Bovenaan