Zwanger worden na Mirena spiraal

Zoals ik kan lezen valt er dus eigenlijk geen pijl op te trekken. 
De menstruatie is nu na 4 dagen gestopt dus ben benieuwd..
 
Hallo!
Ik heb begin januari mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb toen een paar dagen na het verwijderen ook een 'menstruatie' gehad van 6 dagen ongeveer. Ik denk wel dat dit een menstruatie was, gezien de lengte en de hevigheid van de bloeding. Daarna een cyclus gehad van 26 dagen en een van 35 dagen. Geen pijl op te trekken dus. Mijn lichaam is denk ik echt aan het wennen, heb toch 5,5 jaar een spiraal gehad en daarvoor altijd de pil geslikt. 
Het enige advies die ik heb is het proberen los te laten en er niet te veel bovenop te zitten. Ik merk dat dit bij mezelf echt averechts werkt, waardoor ik nog onzekerder word! Vooral nu de twee cyclussen die ik gehad heb, zoveel van elkaar verschillen. 
 
Ik heb mijn spiraaltje in februari laten verwijderen. De week erop heel licht bloedverlies en na 4 weken echt heftig ongesteld inclusief stolsels. Denk dat mijn lichaam nu echt weer de cyclus te pakken heeft van voor 14 jaar anticonceptie (waarvan 11 jaar de pil en 3 jaar een spiraal). Best bijzonder! 
 
Zoals ik het lees denk ik dat ook. Fijn dat je lichaam zo snel weer de oude is. Ik heb waarschijnlijk rond 24 maart mn eisprong. Ben erg benieuwd..
 
Terug
Bovenaan