Zwanger worden na Mirena spiraal

Thnx voor alle reacties! Ik ga het aankijken :) ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

Eind juni mirena spiraal verwijderd, gelijk ongesteld geworden en direct zwanger. Komende week de eerste echo. Ben waarschijnlijk nu 7 weken zwanger 

Vorig jaar de mirena verwijderd denk in de maand mei daarna in juli zwanger geworden. Heb nu een kleine ventje van 5 maanden.
Moet wel eerlijk toegeven had 4 jaar de spiraal dan mijn menstruatie behoorlijk heftig was !
Succes

22 juli mijn spiraal verwijderd. En daarna bruin verlies gehad van het verwijderen ong 6 dagen.
Op 4 of 5 augustus me eisprong gehad want 2 augustus had ik slijm bij het afvegen. 3 augustus geklust, als het goed is 10 augustus me innesteling gehad want had snacht erge menstruatie krampen. Vanaf dat moment kreeg ik al lichte zwangerschapssymptomen. Alleen las ik dat de eerstr maand na verwijderen van de spiraal je lichaam ontregeld is door hormonen dus ik durfde niet te hopen. Maar laatste dagen had ik een opgezette buik dat ik niet meer lekker zit gevoelige borsten snel buiten adem en elke avond vroeg na bed.
En vanmorgen positief getest. Dus niet eens echt ongesteld geweest.
Vind het wel spannend hoor of alles goed gaat.

Juli 2018 mn spiraal laten verwijderen, en nog steeds niet zwanger. Had direct een mooie stabiele cyclus met eisprong. Wat een hoop vrouwen die snel zwanger zijn gewordeb. Fijn, maar ben eigenlijk zo jaloers...

Terug
Bovenaan