Zwanger worden na Mirena

Hoi Anne, wow wat goed zeg! 40% van de vrouwen schijnt wel binnen 3 mnd zwanger te worden las ik, net als jij, dus dat hoop ik dan ook maar :) heel veel plezier en succes alvast, nog even en dan heb je de kleine in je armen :) bedankt voor je berichtje

Hey meiden! Even een vraagje. Afgelopen maandag zou mijn eisprong moeten zijn, kreeg heel erge diarree en dat is vandaag (donderdag) pas weer over gegaan. Kan dit te maken hebben met de eisprong? X x x

Denk het zelf van niet. Heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Er gaat hier weer van alles rond (zoals de hele winter), misschien een virusje..Heb je nog wel een beetje kunnen klussen dan?

Liefs ciomama

Oké dat kan ook idd :) ja ik pak elke gelegenheid aan om te klussen, zo 1x per 2/3 dagen :) dus we mogen over 2 weken testen :)

Hey weer even een update hoor, sorry maar alles is nieuw en maak me soms zorgen..

Ik heb vandaag bloedverlies.. 5 dagen na mijn eisprong.. zou pas de 21 weer ongi moeten worden.. Ik hoop dat het een innestelbloeding is, zou dat kunnen?

Ik hoop echt geen menstruatie, maar daar was het wel erg weinig voor geloof ik..

Terug
Bovenaan