A
Anoniem
Guest
Ik had vorig jaar aug een positieve test. Helemaal blij natuurlijk, maar na 4 dgn kreeg ik licht bloedverlies. Met 6 wkn kreeg ik een inwendige echo en bleek dat het vruchtje niet verder was gaan groeien, maar was gestopt met 5wkn. Uiteindelijk op de dag dat ik 7wkn was het vruchtje verloren. Wij hadden besloten om gelijk door te gaan, maar wist totaal niet wat mijn cyclus was. Dus ik had gezegd als het niet lukt is niet erg. Na 5 wkn werd ik ongesteld. En daarna nog een cyclus van 25dgn gehad. En 29 nov teste ik weer positief. Alleen ook toen na een week weer licht bloedverlies, maar gelukkig was alles met de echo goed. En ben nu 19wkn zwanger.
Het heeft lang geduurd voor dat ik er echt van kon gaan genieten! Doordat het de eerst keer mis ging blijf je toch onzeker ondanks dat de termijn echo er goed uitzag. Ik voel de kleine nu zo af en toe sinds 4 wkn! Aankomende dinsdag hebben we de 20 wkn echo. Maar sinds dat ik de kleine voel word ik steeds een een beetje meer zekerder van alles.
Het heeft lang geduurd voor dat ik er echt van kon gaan genieten! Doordat het de eerst keer mis ging blijf je toch onzeker ondanks dat de termijn echo er goed uitzag. Ik voel de kleine nu zo af en toe sinds 4 wkn! Aankomende dinsdag hebben we de 20 wkn echo. Maar sinds dat ik de kleine voel word ik steeds een een beetje meer zekerder van alles.