Ik ben in november 2018 bevallen van onze zoons met 20+5 en 20+6 weken. Ook 'pech'. Een van de eerste vragen die ik aan de gyn stelde was wanneer we weer mochten beginnen. In januari 2019 kregen we groen licht en in februari 2019 zijn we begonnen. Eind mei had ik een positieve test in handen. Inmiddels ben ik 33+5 weken zwanger. Het is super spannend. We worden wel ontzettend goed in de gaten gehouden. Achteraf heb ik de vorige keer heel veel aangevoeld. Deze zwangerschap is, in positieve zin, totaal anders dan de vorige zwangerschap. Toen ik in mei de positieve test in handen had, zei ik gelijk dat het er deze keer 1 zou zijn, een meisje en dat het goed zit. Tot nu toe heb ik gelijk 🙂 Vraag me niet waar ik de kracht vandaan heb gehaald, maar ik heb besloten af te zien van een cerclage, progesteron etc. Onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in. Ik vond het heel moeilijk om met een zwangere buik bij het graf van onze zoons te staan. Ik kan inmiddels wel zeggen dat ik ook oprecht geniet. De jongens waken over hun zusje. Daar ben ik van overtuigd. Ja, spannend zal het zijn en blijven tot je een levend kind in je armen hebt. Maar echt, het kan ook heel mooi zijn