zwanger worden na stoppen met pil

A

Anoniem

Guest
Hallo damens,

Even een vraagje.. ik ben in december gestopt met de pil.. 4 jan na 32 dagen gewoon ongesteld geworden. Nu zit ik inmiddels op dag 41 en nog steeds niet ongesteld. Ik heb een week geleden een test gedaan alleen die was negatief. Heb vandaag wel allemaal steken onder in mn buik maar nog  geen ongesteldheid gezien. Daarnaast heb ik echt al een aantal weken last van flinke afscheiding. Hebben meer hier ervaring mee? Wil Di weer n test doen maar ben bang teleurgesteld te worden.

x ingrid

Hey Ingrid,

Vervelend gevoel dat wachten. Helaas ging het bij mij in het begin ook zo en was ik niet zwanger. Je lichaam moet ook nog wennen aan het feit dat je de pil niet meer gebruikt. Ik kreeg zelfs zwangerschap kwaaltjes en ik wist zeker dat ik nog niet zwanger kon zijn omdat wij eerst over waren gestapt op condoom.

Natuurlijk kan het bij jou wel raak zijn hoor maar bij mijn zwangerschap nu testte ik al positief voordat ik ongesteld had moeten worden.

Zal voor je duimen. En tip van mij, probeer anders de volgende ronde eens zo'n ovulatietest. Gaf mij echt inzicht in wanneer de ovulatie was want die week af van wat ik dacht.

Lindsey

Hier een beetje het zelfde probleem. 14 december de Implanon eruit laten halen maar nog steeds niet ongesteld maar wel last van mn tepels en buik al 3 weken!

Voor de zekerheid wel een test gedaan maar negatief :(

Ben erg ongeduldig maar na 2 maanden is een ongesteldheid wel fijn.

@Ingrid en Kimm007:

Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil en wel regelmatig ongesteld (gemiddeld tussen de 30-32 dagen). Zere tepels kreeg ik ineens ook nadat ik stopte met de pil; dit hoeft dus helaas niets te betekenen. Evenals meer pukkels, afscheiding en ergere buikkrampen.

Ontpillen kan zo 6 maand duren heb ik gehoord, dus ik zou niet teveel hopen als ik jullie was. (al kunnen jullie geluk hebben natuurlijk).

<p style="text-align: left;">Ik verwacht gelukkig nog helemaal niets Flinix, maar ik vind het wel eng dat ik zoveel dingen voel maar die echte ongesteldheid niet komt. Ben beetje bang dat mn lichaam het niet goed doet ofzo :p</p>
<p style="text-align: left;">Hoop dat alles snel een beetje regelmatig is zowat ik kan gaan tellen :)</p>

Gister test gedaan en was negatief.. alleen ook nog steeds geen ongesteldheid. Vandaag dag 43.. super irritant gewoon. Maar zal indd geduld moeten hebben.. Haha best lastig!

Ik zit al op dag 138 na het stoppen met de pil.. Geen menstruatie gehad en ook niet het gevoel dat het snel komt :(...

mijn geduld raakt nu wel op..

haai meiden,

kunnen jullie mij misschien helpen....??

ik ben 31 dec ongesteld geweest en heb normaal een cyclus van +/-32 dagen.

4 febr heb ik 3 dagen een lichte bloeding gehad en 10 feb ineens bruine vloed..

ik dacht dat het gewoon ongesteldheid was maar ik twijfel omdat ik sinds een paar weken al lage rugpijn heb en af en toe misselijk ben.

op 3 feb heb ik negatief getest maar zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?

groetjes

Terug
Bovenaan