zwanger worden na stoppen met pil

<p style="text-align: center;">Hallo ik ben tiffany ik had een vraagje ik ben nu bijna 2 maand gestopt met de pil ik wil heel graag kinderen het is nu mijn vruchtbaarste dagen zou ik zwanger kunnen worden of is het onmogelijk nog na 2 maanden stoppen hoop wat advies ofzo te hebben groetjes</p>

Hoi, eindelijk een forum waar ik mee kan praten. In december gestopt, 3 januari onttrekkingsbloeding gehad en nu op dag 66.. Hoe is het bij jullie?

Hoi, Ik ben nieuw op het forum en vind het leuk om met jullie mee te kletsen.

Ik ben begin maart gestopt met de pil en heb nu mijn onttrekkingsbloeding. Daarna gaan we er voor. Erg spannend want ik heb geen idee wat ons te wachten staat!!

Mijn cyclus was voor ik begon met de pil (11 jaar geleden) altijd regelmatig, ben benieuwd hoe het nu zal zijn.

Zijn jullie na het stoppen met de pil gelijk los gegaan of eerst de cyclus afgewacht?

Hoi sjillz, veel succes!

Wij zijn meteen begonnen. 31 dec gestopt, 3 januari onttrekkingsbloeding en nu al op dag 73... Niet erg leuk die onzekerheid. Hoop dat mijn ongesteldheid snel komt, ben erover aan het denken om naar mijn huisarts te gaan

Hoi zonnetje88

<p style="text-align: left;">Ik heb hetzelfde als jij gehad..(januari gestopt met de pil) bij de huisarts test laten doen en was niet zwanger(ben nog steeds niet ongesteld) heb 1 normale menstruatie gehad</p>

Hoi srpcn, was dit je echte ongesteldheid of je onttrekkingsbloeding?
Hier was ik wel even benieuwd naar. Ik zit inmiddels al op dag 77 in mijn eerste cyclus, wel een onttrekkingsbloeding gehad maar nu voor de echte en deze laat nogal lang op zich wachten. 2 testen negatief, anderhalve maand geleden dus misschien dat ik dit weekend nog maar eens ga testen.. pfff we worden wel op ons geduld getest!

Terug
Bovenaan