zwanger worden na verwijderen mirena spiraaltje

Hoii Hoii mijn spiraal is er nu 9 jaar midden januari uitgehaald. Op een vrijdag eruit gehaald en vanaf die zondag een hele week lichte bloeding maar of dt ongesteldheid was of vanwege 't verwijderen van me spiraal weer ik niet (spiraal is op de operatiekamer eruit gehaald hij zat daar wel goed dacht tie zelf) daarna 2 maanden niks en toevallig vorige week woensdag tot zondag echt wel ongesteld geweest. Maar weet dus ook nog niet mijn cyclus even afwachten tot volgende maand. 

oke mijn spiraaltje is door de huisarts verwijderd. ging heel makkelijk  beetje gebloed na die tijd verder geen klachten gehad 3 week later dus 2 dagen licht gebloed.

gisteren ongesteld geworden had al een paar dagen last van kampen. het is meer Als vorige keer helder bloed ook. afwachten of het 2 dagen weer is of langer

Hallo!
Ik heb in feb ook mijn spiraaltje laten verwijderen. Wij gaan voor ons eerste kindje. 
Op vrijdag laten verwijderen en op maandag had ik een positieve ovulatietest. Twee weken later was ik dan ook ongi. Veel heviger dan ik ooit gehad heb. Heb mijn spiraal dan wel 4 jaar gehad. Vanaf dat ik hem had ben ik ook nooit meer ongi geweest.
Nu voor de tweede keer ongi. Heb dus nog altijd een cyclus van 28 dagen. 
Ik heb al vaak gehoord en gelezen dat sommige vrouwen een tijdje nodig hebben om weer een beetje van hun cyclus op aan te kunnen. Hopelijk kun jij dat ook weer snel. 
Trouwens ben nu 2 keer ongi geweest en beide keren voelde ik ook vanalles voordat ik het werd. Normaal hier nooit last van gehad tot op de dag dat ik het werd. Maar nu zeker 4 dagen van te voren misselijk, moe, borsten die heel gevoelig werden en groter etc.... 
Hopelijk tellen we snel aan!

mijn ongi is nu ook stukken heviger had ook behoorlijk last van krampen dat word nu ook minder.
dat was wel ideaal met een spiraaltje dat je niet meer ongi werd,dat was bij mij ook zo.
Ben wel blij dat ik het nu heb Dan weet je waar je aan toe bent en wanneer je je eisprong ongeveer kunt verwachten. 

hopelijk hebben we binnenkort goed nieuws?

Terug
Bovenaan