Zwanger worden na verwijderen spiraal, nog niet ongesteld

Dankjewel voor je reactie! Ik zou dan nu 3 weken kunnen zijn dus dan wacht ik nog even een weekje af denk ik. Ik voel ook van alles in mn lichaam maar ben bang dat ik toch ongesteld ga worden. Even geduld hebben denk ik.. 

Hey 

Ik ben wel nieuwsgierig hoe t afgelopen is aangezien ik nu ook 5.5 week de mirena heb laten verwijderen.  Kwaaltjes genoeg maar 2 weken geleden nog negatieve test. En durf t nu niet zo goed te testen. Heb nu echt een mega opgezette buik alsof ik 6 mnd zwanger ben. Af en toe misselijk en extreem moe.
Ben benieuwd hoe t er nu voor staat bij je

Ik herken het zo!
Ik heb 24 september mijn spiraal eruit gehaald. Nu 27 dagen geleden en nog niet ongesteld geworden. 
Ik zou zelf het liefste as zaterdag al testen dan is het 30 dagen geleden, maar mijn vriend zegt dat het verstandiger is om pas 31 oktober te testen om teleurstelling te voorkomen :p
Wat zouden jullie doen?
Ik heb het idee dat ik ook van alles voel in mijn lijf, maar kan ook puur psyschich zijn..  haha 

Ik ben helaas daarna toch ongesteld geworden, mijn lichaam moest gewoon even wennen en hield mij een beetje voor de gek omdat graag zwanger wil zijn. Hopelijk lukt het snel voor jullie! 

Terug
Bovenaan