zwanger worden naar bbz

Hallo meiden

Vorige week ben ik onverwachts opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat ik waarschijnlijk een bbz had. In de baarmoeder was namelijk geen vruchtje te zien en ik had hevige pijn. Lag echt krom van de pijn op mijn knieen voor de bank. Omdat ik zoveel pijn had wilde de gyn mij diezelfde dag nog operen. Ik kreeg vlak na de opname hevige steken naar de schouderblade ik wist het toen al het is goed mis, en ja hoor toen ik geopereerd werden zagen ze dat ik een inwendige bloeding had bij mijn eierstok. Waarschijnlijk heeft het vruchtje zich ingenesteld aan mijn eierstok iets wat heel zeldzaam voorkomt ook het feit van een geknapte eierstok. Eierstok hebben ze dichtgebrand en gelukkig heb ik mijn beide eileiders nog. Heb in totaal zo'n 1,5 liter bloed verloren. Ik was 6,5 week zwanger toen dit gebeurde. Je leven stort ineens in zo ben je blij dat je zwanger bent en zo ineens is die blijschap veranderd in verdriet.
Mijn man was zo geschrokken dat hij het niet meer aandurfde maar mijn wens voor een derde die is er. Ik weet natuurlijk niet wanneer ik er weer aan toe ben voor een nieuwe zwangerschap maar ben wel blij als ik mijn ervaringen met jullie zou mogen delen.

Sharine

jeetje, da's niet mis. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel weer GOED zwanger wordt!!! Ik denk dat je partner en jij dit eerst even moeten verwerken voordat je weer toe bent aan een nieuwe zwangerschap maar dat zal wel lukken, geef het even tijd dan draait hij ook wel weer bij.

groetjes

Hoi Oelie

We hebben het er net over gehad in het weekend. Als we 25 okt voor nacontrole terug moeten naar gyn en hij geeft ons weer groen licht dan gaan we er weer voor. Het kriebelt me gewoon teveel. Tuurlijk is het niet niks het zal altijd wel in je herinderingen blijven. We hebben gewoon dikke pech gehad. Maar de wens voor een derde is te groot. Eerst moet ik lichamelijk weer hersteld zijn en we zien dan hoe het schip strand.

Sharine

Wat klote zeg voor je.
Ik heb blijkbaar ook een bbz gehad (paar weken terug). Heb geen last van buikpijn enzo gehad, maar heb een inwendige echo gekregen omdat ik al  2 weken bloedde. En volgens gyn kon t wel eens een bbz zijn geweest. Ben nu dus nog steeds aan t vloeien (al 3 weken) maar als t stopt, dan willen we t gelijk weer proberen.
Voel me nu lichamelijk en geestelijk goed, alleen dat bloeden nog....

Was trouwens gelijk zwanger na 1e ronde voor 1e kindje....na ong 7 weken miskraam

sterkte de komende tijd

Wat klote zeg voor je.
Ik heb blijkbaar ook een bbz gehad (paar weken terug). Heb geen last van buikpijn enzo gehad, maar heb een inwendige echo gekregen omdat ik al  2 weken bloedde. En volgens gyn kon t wel eens een bbz zijn geweest. Ben nu dus nog steeds aan t vloeien (al 3 weken) maar als t stopt, dan willen we t gelijk weer proberen.

Was trouwens gelijk zwanger na 1e ronde voor 1e kindje....na ong 7 weken miskraam

sterkte de komende tijd

Wat klote zeg voor je.

sterkte de komende tijd

Terug
Bovenaan