zwanger worden naar bbz

Hoi Bieb

Dus jij hebt waarschijnlijk ook een bbz gehad, als ik het goed begrijp is het bij jou vanzelf losgelaten maar alleen vloei jij nog ontzettend. Is dat dan niet erg lang 3 weken. Ik vloeide namelijk niet toen bij mij een bbz werd vastgesteld waarschijnlijk omdat het bij mij aan de eierstok zat. Maar goed ben nu ongi en we willen dan nog 1 ongi afwachten, na die ongi moeten we toch voor nacontrole komen en dan hopen we dat we weer voor een baby mogen klussen. Nu kan ik het lichamelijk nog niet aan vanwege operatie, bloedverlies mijn lichaam moet eerst helemaal herstellen. Als het persoonlijk aan mij ligt wil ik direct wel beginnen maar dat is nog te vroeg.
Meid ik hoop dat je bloedverlies snel ophoud en dat je snel weer mag klussen voor een baby en dat het dan goed mag gaan.

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 18:41:45'));

Hoi Bieb

Dus jij hebt waarschijnlijk ook een bbz gehad, als ik het goed begrijp is het bij jou vanzelf losgelaten maar alleen vloei jij nog ontzettend. Is dat dan niet erg lang 3 weken. Ik vloeide namelijk niet toen bij mij een bbz werd vastgesteld waarschijnlijk omdat het bij mij aan de eierstok zat. Maar goed ben nu ongi en we willen dan nog 1 ongi afwachten, na die ongi moeten we toch voor nacontrole komen en dan hopen we dat we weer voor een baby mogen klussen. Nu kan ik het lichamelijk nog niet aan vanwege operatie, bloedverlies mijn lichaam moet eerst helemaal herstellen. Als het persoonlijk aan mij ligt wil ik direct wel beginnen maar dat is nog te vroeg.
Meid ik hoop dat je bloedverlies snel ophoud en dat je snel weer mag klussen voor een baby en dat het dan goed mag gaan.

Sharine

Ik snap ook niet hoor waarom ik nog vloei. Morgen krijg ik weer uitslag van bloedprikken en dan vraag ik maar eens hoe lang ik 'maximaal' mag vloeien. Morgen al 3,5 week. Gyn zou vorige keer al dat het zeker op moet houden wanneer ik volgende cyclus heb, maarja wanneer is dat?Misschien is het nu gewoon een ong, dat t deze week ophoudt.
Las al ergens op internet dat iemand dat ook had, maar toen was er weer een weefsel gaan vast gaan groeien of zoiets. Heb verder nergens last van. Geen steken meer ofzo. Alleen vanmiddag even, Maar volgens mij is dat als ik heel erg moet gaan plassen.
Ik wil er gewoon weer voor gaan, maar moet toch even geduld hebben. Ben al 34 dus veel geduld heb ik niet meer.
Ik hoop voor je dat je weer snel mag klussen en natuurlijk dat je snel zwanger bent, en dat t natuurlijk nu wel goed gaat. Bij mij was t de 1e ronde al raak (1e kindje), maar dat hoeft natuurlijk nu niet zo te zijn....liever een paar maanden wachten dan weer een miskraam.....

Uitslag van de waarde was 24. Blijkbaar vorige week 93. Goed dus, Hoef niet meer bloed te prikken. Wel even over een maandje terugkomen. Nog even gevraagd ivm dat vloeien. Omdat ik dus nog een beetje pos. hormoon in lichaam heb zitten, kan de cyclus zich nog niet aanmaken.
Ik ga er dus vanuit dat het vloeien toch bijna over is. Nu ook niet veel meer in maandverbandje. Waarde was 93, nu 24 dus theoretisch zou t nu bijna 0 moeten zijn. Ik zat in auto te bellen met gyn (foei) dus vergeten te vragen of ik nu aan eileiders wordt onderzocht, en of ik gelijk verder mag klussen. Laatste volgens mij we, dat zei hij laatst al. Nouja, ik ga t gewoon doen, dan zien we wel verder.

Hoi Bieb

Fijn voor je meid dat je niet hoeft terug te komen om te bloedprikken ik hoef ook niet meer terug te komen om te prikken het was bij mij ook al bijna helemaal het lichaam uit. Op dit moment denk ik dat het helemaal het lichaam uit is.
Wel vervelend dat je nu niet weet of je weer mag gaan klussen. Wil je het helemaal zeker weten kun je natuurlijk altijd de gyn nog even navragen. Waarschijnlijk is het bij jou wel niet nodig om te kijken bij je eileiders omdat de hcg heel snel bij je daalt goed teken dan is het vruchtje al wel weg. Dus het vloeien is ook over dat is ook mooi. Als je echt nog vragen hebt wat je niet helemaal duidelijk is kun je natuurlijk altijd even een telefoonische consult aanvragen bij je gyn. Tenminste dat kan wel in onze ziekenhuis.

Liefs Sbabe

Terug
Bovenaan