Zwanger worden op oudere leeftijd

Ik ben inmiddels bijna 41 jaar en helaas vorige week een miskraam gehad. Ik ben in maart 2016 gestopt met de pil. Meteen regelmatige cyclus. Na een half jaar (stiekem na 5 maanden ;)) proberen ben ik naar de huisarts geweest. Na je veertigste mag je na een half jaar al doorgestuurd worden. In het zkh diverse onderzoeken gehad en gelukkig niets mis met mijn eisprong. Is ook een paar keer gevolgd en zag er perfect uit. Heb in december een hysteroscopie gehad om mijn baarmoederslijmvlies na te kijken en daarna ben ik zwanger geworden. Helaas met 8 weken zwangerschap een miskraam gehad.

10 jaar geleden is mijn 1ste zwangerschap geëindigd in een gecompliceerde miskraam. Ik was meteen de 1ste maand zwanger geraakt. Na de miskraam was ik na 5 maanden weer zwanger. Nu heeft het iets langer geduurd maar helaas liep dat dus ook niet goed af. Ik ga nu naar het zkh voor controle. Ben benieuwd of alles van binnen alles er goed uit ziet
 
Jeetje Nikkie, wat erg om te horen. Hopen dat het nu beter gaat. Hoe was je onderzoek gegaan in het ziekenhuis.

Over 9 dgn heb ik m'n NOD. Ben benieuwd. Anders laat ik me doorverwijzen.  Heb wel wat pijnlijke borsten.maar dat wil ook niks zeggen. Je gaat nu ook echt overal op Letten.

Hoe is t met de overige dames. Al nieuws??

Grt
 
Mijn onderzoek in het zkh was goed. Baarmoeder mooi leeg (klinkt een beetje raar maar voor nu is dat goed nieuws)In 1 eierstok een cyste maar deze is geen belemmering voor een zwangerschap en kan vanzelf oplossen dus dat hoop ik dan maar. Mijn baarmoederslijmvlies was ook al mooi opgebouwd:5mm. Mijn NOD zou over 11-12 dagen kunnen zijn want ik denk mijn eisprong al gehad de hebben.

Katja dat van die signalen herken ik helemaal. Je gaat idd overal op letten. Ik denk ook dat het heel moeilijk is om los te laten. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent anders zeker naar de huisarts voor een doorverwijzing.
 
<p style="text-align: left;">Hallo Dames..</p>
<p style="text-align: left;">Over 4 dagen heb ik mijn NOD. Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan en die was positief. Ik had gelezen dat deze mogelijk aanslaan bij een zwangerschap.  Vanochtend heb ik getest met de tester van de kruidvat. (2 v 5 euro) hier zag ik ook een lichte streep. Was opzich wel duidelijk te zien. Was natuurlijk hartstikke blij..Alleen weet niet wat ik ervan moet denken. Is t niet te vroeg 4 dagen voor NOD?</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop dat t wel zo is.Want we zijn al zo lang bezig.</p>
<p style="text-align: left;">Grt</p>
 
Terug
Bovenaan