Ik ben inmiddels bijna 41 jaar en helaas vorige week een miskraam gehad. Ik ben in maart 2016 gestopt met de pil. Meteen regelmatige cyclus. Na een half jaar (stiekem na 5 maanden ) proberen ben ik naar de huisarts geweest. Na je veertigste mag je na een half jaar al doorgestuurd worden. In het zkh diverse onderzoeken gehad en gelukkig niets mis met mijn eisprong. Is ook een paar keer gevolgd en zag er perfect uit. Heb in december een hysteroscopie gehad om mijn baarmoederslijmvlies na te kijken en daarna ben ik zwanger geworden. Helaas met 8 weken zwangerschap een miskraam gehad.
10 jaar geleden is mijn 1ste zwangerschap geëindigd in een gecompliceerde miskraam. Ik was meteen de 1ste maand zwanger geraakt. Na de miskraam was ik na 5 maanden weer zwanger. Nu heeft het iets langer geduurd maar helaas liep dat dus ook niet goed af. Ik ga nu naar het zkh voor controle. Ben benieuwd of alles van binnen alles er goed uit ziet
10 jaar geleden is mijn 1ste zwangerschap geëindigd in een gecompliceerde miskraam. Ik was meteen de 1ste maand zwanger geraakt. Na de miskraam was ik na 5 maanden weer zwanger. Nu heeft het iets langer geduurd maar helaas liep dat dus ook niet goed af. Ik ga nu naar het zkh voor controle. Ben benieuwd of alles van binnen alles er goed uit ziet