Zwanger worden ronde 5: moet ik mij zorgen maken?

Hoi  hoi!  Je hoeft je echt geen zorgen te maken, wij zijn ook pas bij ronde 5 zwanger geworden en bij sommige vrouwen duurt het gewoon langer. Ik dacht ook dat er misschien iets mis was met me nadat een vriendin bij de eerste ronde al zwanger was en ik nog niet, maar zodra ik het zwanger worden losliet omdat we op vakantie gingen was het raak. Verlies de hoop dus niet :D
 
Hoi,Ik ben pas na 2 jaar proberem zwanger geworden. Beiden gezond. Op vakantie, geen ovulatietest meegenomen en lekker lol gemaakt. Maar ik heb nu makkelijk praten. Ik weet hoe verdrietig en frustrerend het is om elke maand weer ongesteld te worden. Na een jaar zou ik naar de ha gaan. Heb geduld en ontspan!
 
Herkenbaar hoor! Ik heb twee weken terug IUI 5 gehad. En hoewel ik weet dat 5 pogingen nog helemaal normaal is, wordt op dit moment iedereen om mij heen letterlijk in 1 poging zwanger. Dus dat frustreert wel omdat wij het ook zo graag willen.Ik had gisteren ongesteld moeten worden en had toen zo'n early test gedaan. Deze was negatief. Dus heb alweer tranen gelaten om een verspilde poging maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Ook geen buikpijn of migraine wat normaal voorboden zijn. Ik heb nu geen test meer in huis en wil eigenlijk ook geen valse hoop hebben. Als het dan weer mislukt is, laat me dan maar meteen ongesteld worden. Maar stiekem blijf ik hopen tot ik echt ongesteld ben geworden...Succes komende week! Ik hoop voor je dat deze poging positief is! En laat de moed niet zakken. Ook al voelt het al heel lang, I know, het is allemaal nog binnen een normale periode!
 
Hier 2 jaar over gedaan. Ook onderzoeken gehad. Kwam niets uit. In oktober ging alles zoals elke maand alleen deze keer bleef menstruatie uit. Nu bijna 12 wkn zwanger. Wellicht ben je nog aan t ontpillen of duurt t wat langer. Meeste stellen zijn met half jaar tot jaar zwanger.  Loslaten als je iets heel graag wilt is moeilijk. T werd vaak tegen mij gezegd. Kon me kapot irriteren aan die opmerking. Maar uiteindelijk is t mischien toch wel waar. Had de moed beetje opgegeven. Dus op bepaalde manier wel losgelaten. En toen werd ik zwanger. Hoop voor jou binnenkort ook raak. Grtjs nvn
 
Lieve allemaal,Al jullie reacties hebben mij echt goed gedaan. Ontzettend bedankt hiervoor. Ik ga  voor nu even mijn focus verleggen en het even loslaten.  Ik heb het idee dat wanneer ik er zo ontzettend mee bezig ben dat de stress er alleen maar voor gaat zorgen dat het niet lukt. Maar goed dit is uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan. Liefs,Lara
 
Toevallig ben ik ook in augustus gestopt met de pil en zit ook in ronde 5. Ben eerlijk gezegd niet heel actief bezig tot nu toe. Maar heb ook veel gelezen dat het een jaar kan duren en ook het ontpillen is al een heel ding.  Ik duim voor een positieve test voor je ;) 
 
Ik snap je gevoelens helemaal. Een negatieve test is zo teleurstellend. Voor mij wordt het ronde 5 in januari. Er kan iets misgaan met de celdeling waardoor de innesteling niet lukt. Het duurt bij sommige vrouwen gewoon wat langer. Blijf er vertrouwen in houden.. Dat doe ik ook!
 
Terug
Bovenaan