Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De kans wordt wel kleiner maar het is zeker niet onmogelijk! Ik zou ovu testen gebruiken. Een moeder van de oude peuterspeelzaal van mijn zoontje was na 6 weken weer zwanger en gaf uitsluitend borstvoeding
Dat is ook helemaal waar, het komt wanneer het komt. Het is iets wat niet valt uit te stippelen. Maar als de wens er is dan hoop je stiekem dat je het wel iets kunt beïnvloeden
Girafje hoe zou jij dat praktisch gezien doen dan met ovulatie testen? Een hele maand (of langer) elke dag testen?
Oh nog als aanvulling ze sliep vanaf 2 weken oud al door. Dus vanaf die tijd al geen nachtvoedingen meer.. (mss nog 3 keer ofzo) Dus wat dat betreft zou je denken dat het wel snel weer ongesteld zou kunnen zijn geweest. Maar helaas!
Ik ben vanaf 6 maand oud zo'n beetje gaan testen met zwangerschapstesten. Om te controleren of het niet weg bleef ivm een zwangerschap.
Qua ovulatietesten. Dan had ik die ruim 6 maanden kunnen doen... Dus lijkt me niet echt een optie? Ook bij temperaturen zie je de eisprong pas achteraf....
Gewoon wachten dus.. En ik weet hoelang het duurt... Pfft..
Je zou het 2 maandjes kunnen proberen om te kijken of je überhaupt wel een eisprong krijgt. En daarna gewoon afwachten op een menstruatie en daarna pas weer ovu testen gaan gebruiken
Ik werd na 5 maanden ineens weer ongesteld terwijl ik nog volledig borstvoeding gaf. Dus het kan zomaar ineens weer op gang komen. Nu 30 weken zwanger en een zoon van bijna 14 maanden.
Ik ben wel met 6 maanden gestopt met de borstvoeding, maar toen was ik wel al 2 keer ongesteld geweest. 2 weken later was ik zwanger