Zwanger worden van de eerste 09 06

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben 25jaar en afgelopen week gestopt met de pil. Ik zou het leuk vinden als meidien reageren die ook gestopt zijn met de pil. greetz

Hallo

Ik ben 3 weken geleden gestopt en we gaan voor de 2e, we hebben een dochter van
1 1/2 jaar. Ik ben voordat ik wilde stoppen al begonnen met foliumzuur.
De eerste zwangerschap liet ongeveer een jaar op zich wachten, dus ben benieuwd deze keer.
Ik wens je veel succes!!!!!!!!

Groetjes bg

hai

Ik ben begin juli gestopt met de pil. Ben heel onregelmatig ongesteld en heb soms vage verschijnselen dat ik denk dat ik zwanger ben. zo had ik afgelopen week een opgeblazen gevoel in mijn buik moe en misselijk, maar vanmiddag werd ik helaas weer ongi. ik heb een combii pil van foliumzuur en nog een aantal andere vitamine die ben ik dus gaan slikken. Ik vind het ook leuk om zo ervaringen uit te wisselen groetjes linda

Hoi!
Wij zijn begin september gestopt met de pil. We wilden het eigenlijk nog een tijdje met condoom doen en dat hebben we precies....2x gedaan haha.
Toch zijn we nog een beetje voorzichtig en is mijn mannetje nog niet in mij klaargekomen, maar van voorvocht kan het ook natuurlijk.
Ik ben 26 en hij is 29.
Als het goed is ben ik dit weekend op mijn vruchtbaars en hoop ik stiekum dat we vruchtbaar genoeg zijn om het te laten lukken (in de eerste ronde).
10 oktober zal ik zo'n beetje mijn NOD hebben.
Hoe zit dat bij jullie?

hé allemaal

Ik had gisteren mijn NOD en nog niks. Het is de eerste ronde dus het kan natuurlijk nog wel even duren. Ben ook moe en vaak misselijk (niet overgeven gelukkig) Mijn borsten lijken anders en mijn tepels zijn gevoelig. Ik wil nog tot zaterdag wachten en als ik dan nog niet ongi ben dan gaan we testen. Mijn vriend blijft er heel rustig onder, maar ik niet.

Groetjes Marjolein

Hoi wil me even voorstellen..Ben nieuw op dit forum..Maar lees al wel een tijdje mee.
Vindt het leuk om te lezen wat anderen meemaken..Je voelt je dan niet zo alleen.
Wij gaan nu op naar ronde 7....Ben namelijk gisteren ongi..geworden.
We blijven moed houden..Ook al is het soms wat moeilijk.

liefs

hey puck , ik ben net drie weken gestopt met de pil, spannend allemaal heh! succes meid liefs irem

Hoi hoi

Ik ben pas 27 en ook net gestopt met de pil en het duurt me nu al te lang hahha (ooh wat erg...)
Zit in de 3e week van mijn 1e ronde.
Over 1,5 week krijg ik de sleutel van ons nieuwe (grotere)  huis, maar wat moet ik met 3 lege slaapkamers?? Nou ja laten we beginnen met te proberen de 1e te vullen hhahaha.

Groetjes en succes allemaal!!!
Debbie  

Terug
Bovenaan