Zwanger worden van de eerste 09 06

hallo wil me ook graag even voorstellen  ben ook 27 jaar en sinds 30 juni gestopt met de pil. Helaas moeten we nog even klussen met condooms, omdat in december m'n halfjaarcontract afloopt en hopelijk (zeer waarschijnlijk!)  een vast conctract wordt! Dus wil na half oktober voor het eggie gaan, mocht het dan in 1x raak zijn (waar ik niet vanuit ga maar je weet het nooit) dan is het in ieder geval nog heel pril en hoef ik nog niets te vertellen.
was wel erg blij dat ik na 7 jaar pil gelukkig ongesteld werd. De eerste keer na 6 weken precies en de 2e keer na 32 dagen. kan ook heel goed merken wanneer ik in m'n vruchtbare dagen zit, tenminste als ik het goed heb . Maar zal blij zijn als we voor het eggie gaan, het wachten duurt zo lang! en dat zal alleen maar erger worden  vrees ik als ik zo op dit forum lees!

veel succes allemaal met zwanger worden!

hallo,

ik ben ook   27 jaar en nu  drie maanden gestopt met de pil.
we zijn afgelopen jaar getrouwd en willen nu na heel wat jaartjes samen heel erg graag een kindje!
omdat ik werkzaam ben in het onderwijs krijg ik heel vaak de vraag van ouders of ik al zwanger ben, ja echt te  gek voor woorden! deze mensen weten toch zelf ook wel dat dit in de meeste gevallen niet zo snel gaat!
ik reageer dan altijd maar dat ze de eerste zijn die het weten... over een paar jaar!

o,  we kunnen  niet wachten!!!!!

iedereen heel veel geluk!

en maak er mooie nachtjes van...........

Ha meiden,

Wil dit ONGEDULD even met jullie delen hoor!! Wij zijn nog niet eens begonnen met zwanger worden en nu al houd ik het niet meer!! Helaas moet er eerst het een an ander geregeld  worden voor de verbouwing en dan.....oh kijk er zo naar uit!

Veel geluk allemaal en ik leef met jullie mee!

Lfs Joet

Hoi allemaal, ik ben al jaren niet aan de pil... (altijd geklust met condoom) omdat ik me er totaal neit prettig onder voelde, Heb inmiddels een zoontje van ruim 2enhalf en een dochtertje gehad die is overleden. Inmiddels zijn we weer aan het proberen en ik zit nu in ronde 2. Heb mijn meest vruchtbare periode altijd precies volgens het boekje gehad... precies 2 weken na mijn eerste dag ongesteldheid, maar ja, of dat nu ook nog is. Misschien is mijn hormoonhuishouding nog niet helemaal op orde. Moet wel zeggen dat ik afgelopen zaterdag echt met zo'n smile liep van....hhhmmmmm het zit wel goed. MAar ja nu een paar dagen verder is het toch wel verschrikkelijk spannend. En ik kan inderdaad niet wachten tot het zover is, al is het ook weer ernstig beangstigend om opnieuw te beginnen....

Heel veel succes allemaal en duimen maar!!!

Terug
Bovenaan