A
Anoniem
Guest
hallo wil me ook graag even voorstellen ben ook 27 jaar en sinds 30 juni gestopt met de pil. Helaas moeten we nog even klussen met condooms, omdat in december m'n halfjaarcontract afloopt en hopelijk (zeer waarschijnlijk!) een vast conctract wordt! Dus wil na half oktober voor het eggie gaan, mocht het dan in 1x raak zijn (waar ik niet vanuit ga maar je weet het nooit) dan is het in ieder geval nog heel pril en hoef ik nog niets te vertellen.
was wel erg blij dat ik na 7 jaar pil gelukkig ongesteld werd. De eerste keer na 6 weken precies en de 2e keer na 32 dagen. kan ook heel goed merken wanneer ik in m'n vruchtbare dagen zit, tenminste als ik het goed heb . Maar zal blij zijn als we voor het eggie gaan, het wachten duurt zo lang! en dat zal alleen maar erger worden vrees ik als ik zo op dit forum lees!
veel succes allemaal met zwanger worden!
was wel erg blij dat ik na 7 jaar pil gelukkig ongesteld werd. De eerste keer na 6 weken precies en de 2e keer na 32 dagen. kan ook heel goed merken wanneer ik in m'n vruchtbare dagen zit, tenminste als ik het goed heb . Maar zal blij zijn als we voor het eggie gaan, het wachten duurt zo lang! en dat zal alleen maar erger worden vrees ik als ik zo op dit forum lees!
veel succes allemaal met zwanger worden!