Zwanger worden; verstandig?

Hay meid,

Ik ben zelf een voorstander van je leven op orde hebben en daar hoort financiele zekerheid ook bij. Mijn man is zijn baan verloren maar heeft wel weer werk en ik heb een vaste aanstelling dus zekerheid hebben we. Ook zouden wij de verantwoordelijkheid aan kunnen en die zien we ook.........het is ieders beslissing natuurlijk....

succes

Zekerheid heb je nooit!! Je kunt allebei een goede, vaste baan hebben en dan gaan ze reorganiseren en dan wordt je er alsnog uit gegooid. Heb je ook "niks"!!
We leven gelukkig in een land waar er als je het even zelf niet kan vanuit de staat voor je wordt gezorgd. Niet dat het een vetpot is....
Kijk en een kind kost wat je er zelf voor over hebt. Je kunt alles nieuw kopen maar ook snuffelen op MP. Je kunt proberen bv te geven ipv van fv. Je kunt luiers kopen in de aanbieding of van een goedkoper merk. Je kunt kleertjes van MP halen of Zeeman of vragen in je omgeving....
Ik ben van mening dat een kind liefde en stabiliteit nodig heeft en geen geld en dure kadootjes. En of je dan "driehoog achter" of in een villawijk woont maakt niet zoveel uit. Maar goed, dit is mijn mening.
Toen mijn dochter werd geboren had ik geen vast contract, mijn vriend wel. Nu ben ik zwanger van de tweede en heb ik ook een vast contract voor 21 (= 3x7) uurtjes!!

hoi wat zal ik zeggen men man heeft geen werk meer maar gelukig zat hij al in de ziektewet toen de bedrijf de deuren sloten hij heeft een henia en is in nov er aan geholpen helaas weer een nieuwe henia we hebben een supper liefe zoon van bijna 11 jaar en we hebben ook geen vet pot soms wou ik ook wel dat we meer hadden om onze zoon wat te geven maar eerlijk hij komt niks tekort 3 julie is hij jarig zijn kado is al in huis en we gaan nu ook langzaam spullen in slaan voor zijn verjaardag en feestje met de kids houden we gewoon in huis , nu gaan we zelf voor een tweede wij denken zo waar drie eten kunnen ook vier eten ik zal dan wel een hele nieuwe kinder kamer aan moet schaffen maar daar is markplaats wel voor staat vaak leuk spul op wat ik nog heb is een kinderwagen haha omdat we geen kids meer wouden maar ja het blijft kriebelen en nu maar lekker klussen. liefs van mariejan

Terug
Bovenaan