Zwanger worden

<p>Haai meiden,</p><p>Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.</p><p>Vorige maand ben ik gestopt met mijn pil. Ik heb mijn strip afgemaakt ben toen ongesteld geworden en toen niet opnieuw begonnen met de pil. Zaterdag was ik voor het laastst ongesteld paar dagen daarna opnieuw kleine bloedingen gehad paar dagen niets en toen weer een klein beetje bloed toen weer paar dagen niks en daarna wat donkere kleur gele afscheiding gehad. Ik heb wel al een langere periode veel waterige afscheiding en soms klonten. Nu moest ik gisteren ongesteld worden en er is nog steeds niets gebeurt. Ik las dat dit zou kunnen, maar ben ik dan zwanger of is dit normaal en moet ik de volgende ronde afwachten. Wanneer kan ik het beste testen?</p><p> </p>
 
Lichamelijke dingetjes hoeven niks te betekenen, je kan ook aan het ontpillen zijn. Normaal zou ik zeggen: niet eerder testen dan op de dag dat je dacht ongesteld te moeten worden, dus je zou al kunnen testen. Maar hoe zeker kan je zijn van je cyclus? Ik zelf heb uiteindelijk getest op een dag dat ik wijn zou willen drinken, en toen bleek dat ik niet aan het ontpillen was, maar gewoon zwanger. Maar je zou dus kunnen testen (met ochtendurine). Succes.
 
Hi Tessaxxx,
je zou van de dag dat je ongesteld moet worden kunnen testen, hou er echter rekening mee dat je eventueel nog aan het ontpillen kan zijn en daarom je menstruatie uit blijft. Ik heb verhalven van dames hier gelezen die 3 maanden tot een jaar niet ongesteld zijn geworden omdat de hormonen van de pil nog in het lichaam zaten.

Ik zou voor de gele afscheiding als je ook pijnklachten hebt even een bezoekje brengen aan de huisarts, dit kan namelijk duiden op een ontsteking aan de baarmoederhals of eileiders.
 
Hai Kelltessa
Jaa het was niet echt gele afscheiding maar wist niet goed hoe te omschrijven haha! Meer rossig ofzo dus denk dat daar ook iets van bloed in zat
Ik wilde eigenlijk pas vrijdag ofzo testen maar morgen kan dus ook al.?
Spannend vind ik het dus dacht wacht nog even haha
 
Tessaxx 
Ik heb een andere ervaring... ik ben toen gestopt met de pil en heb toen een ontrekkingabloeding gehad.. en toen ik ongesteld moest worden bleek ik zwanger. Ik heb dus geen normale menstruatie gehad voordat ik zwanger was. Het was bij mij toen gelijk de 1e x raak. 
Bij iedereen is her natuurlijk anders maar dit is.wat er bij mij is gebeurd! 
Je kunt nu eventueel wel een test ertegenaan gooien! Ben benieuwd! 
 
Hi Tessa,
Als je lichtroze afscheiding hebt gehad kan dit ook een inesteling zijn geweest. Dan kan je wel testen maar zou de test denk ik negatief zijn. 

Het kan dus goed zijn dat je nog aan het ontpillen bent. echter hoeft het niet zo te zijn. Zodacht ik mijn cylus te kennen en me NOD afgelopen zaterdag te hebben bleek die eigenlijk vandaag te zijn en helaas ongesteld geworden maar goed ronde 1 wat kan je verwachten he :) Ik had trouwens een Mirena spiraal, ik kan heel slecht tegen de pil/prik pil en staafje.

Ik zou gewoon morgen vroeg even een test doen als je niet voor alsnog ongesteld geworden bent. 
Fijn trouwens dat het niet gelig afscheiding was ik heb 8 jaar geleden dus een ontsteking gehad aan me baarmoed/eileiders. Ze testen je dan op alle mogelijke geslachtziektes en alles was negatief. Ze hadden dan ook geen idee waar deze ontsteking vandaan is gekomen. Het is behoorlijk pijnlijk dat kan ik je wel vertellen. Heb toen 3 dagen in het zieken huis gelegen aan een antibiotica kuur.  
 
 
Hi KellTessa
 
Gelukkig heb ik geen pijn dus dacht scheelt al. Heel spannend allemaal ga inderdaad snel maar even testen.
Ik hou jullie op de hoogte meiden!
 
Terug
Bovenaan