Zwanger worden

Hee meiden!
Zojuist een test gedaan helaas negatief dat mijn menstruatie op zich laten wachten zal wel met mijn pil te maken hebben denk ik dan, of zal ik toch zwanger zijn en volgende week nog eens testen? Ooh wat is het toch moeilijk allemaal haha!
Ben ik overigens wel vruchtbaar nu dat ik nog geen menstruatie heb gehad? 
Op naar ronde 2!
 
Vandaag toch ongesteld geworden! Nu al zin om aan poging 2 te gaan beginnen!
Voor het eerst "echt" ongesteld geworden! Ben blij dat ik toch ongesteld ben geworden die onzekerheid vind ik maar niks nu maar hopen dat mn cyclus gelijk blijft!
Hoe is jullie ervaring hierin?
 
@Tessaxx
Mijn ervaring. Kben sinds eind april gestopt met men pil. Daarna gwn men regels vn de pil ng gekregen. Daarna duurde men cyclus ook wat langer of 28 dagn. Kzat dan op 34 dagen.
Daarna de eerste keer ongesteld gewordn. Daarna heb ik heeel lang moeten wachten khad dan een cyclus vn 67 dagen. Toen test gedaan omdat et zolang duurde negatief. Dan ng een week half gewacht, dan bloedtest dan ng steeds negatief. Dan afwachten tot ze kwamen. 11augustus ze gekregen.
Had ondertussen al een afspraak gemaakt bij de gyne om dan toch eens te kijken of alles in orde is daarbinnen. 5 september geweest, Had toen men eisprong die moest komen zei hij. Dus flink thuis gezellige gedaan de 3dagn nadien ?.
En nu terug afwachten tot mijn NOD volgende week vrijdag zou die moeten zijn. Ben benieuwd. 
Alvast bij jou veel succes.
 
Terug
Bovenaan