Zwanger worden

Wij zijn het ook aan het proberen. 1ste kindje. Bijna 2 jaar geleden gestopt met de pil. Elke maand weer een teleurstelling als het helaas niet gelukt is. Maar wij blijven het proberen! 
 
Hoi, ik meld mij ook maar. Leuk om zo een beetje met elkaar mee te leven?. Spannend hé! Wij zijn ook aan het proberen voor ons eerste kindje. Augustus met de pil gestopt, jeetje wat kan je lichaam je voor de gek houden he.....ik heb alle kwaaltjes gehad hahaha.
Nu aan het wachten op mijn nod ( 2 december). Deze keer voelt het anders. Ik denk dat ik een innestelingsbloeding heb gehad gister en vandaag. Verder zo vreselijk maagzuur sinds gister en mijn vriend vind dat ik anders ruik. Afentoe wat steekjes in buik en vanmiddag werd ik misselijk van mijn favoriete pepermuntjes..? zou t dan toch....? Natuurlijk al een testje gewaagd vandaag maar helaas ( nog) negatief.... We wachten  en duimendnog even rustig verder! ?
 
[quote quote=10137243]Wij zijn het ook aan het proberen. 1ste kindje. Bijna 2 jaar geleden gestopt met de pil. Elke maand weer een teleurstelling als het helaas niet gelukt is. Maar wij blijven het proberen![/quote]
Jeetje blondine, dat is al een hele lange tijd. Dat moet vreselijk zijn iedere maand....maar al 2 jaar, nog niet naar de huisarts geweest?
 
In het begin waren wij er niet zo mee bezig, omdat ik best lang de pil geslikt heb en ik alvast wilde stoppen met het slikken, vanwege ontpillen. Het is inderdaad elke keer een teleurstelling maar houden de hoop erin en anders inderdaad naar de huisarts.  
 
Terug
Bovenaan