Zwanger worden!

Hoi, ik ben zonder dat mijn vriend het wist vorig jaar september met de pil gestopt. Is misschien heel stom maar ja!!! Je moet toch wat als je zwanger wilt worden en je vriend nog niet! Maar nu mijn probleem we vrijen erg regelmatig maar tot op heden ben ik nog steeds niet zwanger! Ik ben zo bang dat er wat met me mis is.....
 
Sorry dat ik het zeg hoor maar de rillingen lopen over m'n lijf. Hoe kun je dat nou doen. Dit lijkt me geen goede basis voor een kind, een kind moet aan beide kanten 100% gewenst zijn. Ik ga ook niet in op je vraag want ben het hier helemaaaaaal niet mee eens!!!

Ank
 
Ik ben heel ruimdenkend, maar dit kun je voor jezelf, het kind en de vader NIET maken!!!!!!!!
Je relatie is gedoemd te mislukken als je dit doorzet. Hoe oud ben je eigenlijk? (niet sarcastisch bedoeld)Zodra je vriend dit merkt zal hij misschien wel van je kindje gaan houden alleen het feit dat jij dit hebt gedaan zal op hem overkomen als vreemdgaan. Je beschadigd zijn vertrouwen en als je dat niet hebt in een relatie, is er geen relatie......
Denk heel goed na meisje.....
 
Hoi anoniempje! Niet lullig bedoeld maar ik ben het helemaal met die eiden eens! Ik weet wat het betekent om een kinderwens te hebben. Ik heb zo'n 5 jaar gewacht voordat mijn vriend er ook aantoe was. Maar er is niets mooier dan samen die beslissing nemen. Hoe graag jij ook wil! Zegt ook wat over het respect dat jij hebt voor je vriend wetende dat hij nog niet wil.Ben het met crienie eens wat voor relatie heb je nog als je vriend er achter komt dat hij je dus niet kan vertrouwen?
Mutsie
 
Idem dito !!!! Ben het helemaal eens met de meiden !!! Maar wou het toch even tegen je zeggen :

DIT IS GEEN GOEDE BASIS OM EEN KIND TE KRIJGEN ALS HIJ HET NIET EENS WEET ?!?!?!?!

Ik vind je vriend dan ook wel een beetje dom. Hij ziet toch nergens een strip van de pil liggen of zo ?? Dan gaan er toch ook wel alarmbellen rinkelen of niet ????

In ieder geval, knap dom van je !!!

Biaggi
 
ik zou ook wel willen weten hoe oud je bent?! ook niet sarcasties bedoelt hoor!!
ook ik ben het met de meiden eens!!
als je nou met je vriend praat en zegt dat je kinderwens heel groot is kunnen jullie alsnog besluiten om toch zwanger te worden en anders moet je ergens toch zijn besluit accepteren!!
en als blijk dat je vriend wil kan je uiteindelijk ook pas na een paar maanden denk ik om jezelf niet te verraden naar de gyn gaan!!
groetjuhs Debbert
 
Ik denk er hetzelfde over meid. Hoe moeilijk het misschien voor jezelf zou zijn, je moet er samen voor gaan en dit niet in je eentje beslissen! Straks ben je zwanger, komt je vriend erachter dat je zelf met de pil bent gestopt (en geloof me: hij komt er achter hoor), dan zit je met een kind en zonder man!

Po
 
Ik zou het ook zeker niet doen.Praat er nog eens met je vriend over misschien denkt hij er nu wel anders over.Vertel hem hoe graag jij een kindje van hem wilt.Maar ga aub niet zwanger proberen te raken zonder zijn medeweten.dat is niet eerlijk tegen over hem.Wat als je straks zwanger bent van hem en hij gaat er van door?? een kindje krijg je samen en daar ga je samen voor zorgen mits je er beiden voor hebt gekozen.Een kindje opvoeden is geen makkie en al helemaal niet als je het ook nog eens alleen moet doen. Er zijn uitzonderingen die moeten het wel alleen doen maar dat zegd niet dat zij het makkelijk gaan krijgen.Het is een fulltime baan die vooral nachtdiensten heeft in het begin.Dan is het lekker als je een partner hebt die je daar bij helpt. meis ik zou het niet doen en er echt heel goed over na denken.
 
Terug
Bovenaan