Zwanger worden!

Hallo anoniem,
ik weet in welke positie je je bevindt;
zo'n 2,5 jaar geleden heb ik mede door mijn kinderwens mijn relatie van 6 jaar beeindigd. hij wilde niet en in de toekomst ook niet.ik heb het daarna erg zwaar gehad,ben overspannen geraakt maar ook weer goed terecht gekomen en inmiddels alweer ruim anderhalf jaar gelukkig (erg gelukkig;we gaan zelfs trouwen!) met een man die net als ik ontzettend graag kinderen wil. mij werd toendertijd zelfs geadviseerd om ook maar "stiekem"te stoppen met de pil...
nooit is het in me opgekomen om dat te doen. ook al wilde ik het zo graag,je houdt toch van je partner en het is inderdaad iets wat je samen beslist en je relatie moet naar mijn menig gebaseerd zijn op vertrouwen.
hopelijk heb je wat aan al onze reacties en denk je erover na.
gr. petra
 
hoi anoniem,

helaas moet ook ik me aansluiten bij de rest van de club!
ik word er zelfs boos van dat je je vriend dit flikt!!!
jeetje zeg...dat kun je niet maken hoor!
ik vind het zelfs beetje asociaal!
als je wil dat ie de relatie beeinigd moet je zo beginnen. ik dacht dat eerlijkheid in een relatie toch een zeer groot vereiste is!!!

gr kimpansee
 
Hoi,
Bij mijn man duurde het ook lang voordat hij er aan toe was bij ons dan voor een tweede kind. Maar geef hem de tijd om aan het idee te wennen en doe het niet zonder zijn medeweten. Onze dochter is nu 4 en eindelijk is hij er aan toe. het komt wel als je geduld hebt. Ik heb hier ook 2 jaar op gewacht!
 
hoi hoi ,ik vindt het erg egoistisch om je man er zo in te laten lopen,sorry hoor ik bedoel het niet om je aan te vallen dit is mijn mening,je moet er allebij achter staan voor 100%mijn vriend wou nooit kinderen,ik heb net zo lang gewacht tot dat hij het ook wou,en nu zijn we alweer in ronde 6,ik vindt het erg gemeen maar ja dat is mijn mening
 
Draai jullie situatie eens om en stel dat hij dit jou aandoet........Voelt echt niet fijn. Je verraad gewoon je partner. geen goede basis voor een relatie en dus ook niet voor een ouderschap.
 
Ik weet heel goed wat je voelt, maar laat me je vertellen dat het niet goed is wat je doet.

3 Jaar geleden werd ik zwanger terwijl ik aan de pil was. Mijn is toen bij mijn weg gegaan. Hij wilde niets met het kind te maken hebben. Ik moest het maar weg laten halen.
Nou, heb ik de baby gehouden en zijn we uiteindelijk wel weer bij elkaar gekomen. Maar dat is niet altijd het geval.

En zwanger zijn in je eentje is niet fijn. Ik was echt ongelukkig. Ik was blij dat ik zwanger was, maar nooit wil ik het weer op deze manier meemaken.

En wat als hij niet terug was gekomen. Je ontneemt je kind, zijn vader. Wie is er belangrijker je kind of jij????

DOE HET NIET!!!!!

Liefs Tatjana
 
wat als je straks ineens zwanger bent? blijf je dan liegen,want dat doe je immers!!! oeps...hoe kan dat nou?? ik vind dit heel erg egoistisch van jou...eerlijkheid is toch wel een van de belangrijkste dingen in je relatie en dat zit nu al scheef en het ergste is dat je het zelf in de hand hebt!!
 
Ik weet waar je doorheen gaat, maar geduld loont uiteindelijk. Mijn vriend was er ook steeds niet aan toe. Nu een paar jaar later wel, jongens lopen nu eenmaal wat achter. En nu is het juist zo leuk omdat je er samen mee bezig bent en naar uit kijkt. Heb gewoon nog wat geduld het komt allemaal wel. Geniet eerst nog even van elkaar!!!
 
Terug
Bovenaan