zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben voor het eerst hier op deze site.
Ik ben pas een maand gestopt met de pil.
dus het duurt bij mijn nog wel even voor dat ik zwanger ben.
maar misschien ook wel niet.
wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes

Welkom gelukkig!

Ik ben in januari gestopt met de pil en vandaag voor de 4e keer ongesteld geworden sinds die tijd. Wel een teleurstelling, als je begint met 'zwanger worden' denk je dat het zo gebeurd is! Het komt wel voor dat meiden in 1 of 2 maanden zwanger worden, maar het gemiddelde is hier in het forum volgens mij + - een half jaar.
Ik ben zelf sinds 2 weken bij het forum. Sommige dagen lees ik alleen de verhalen en op andere dagen reageer ik wat meer.
Als je vragen hebt stel ze gerust, er is altijd wel iemand die antwoord weet!!

Heel veel succes met zwanger worden.

Hoi,

Ik heb een dochter van 4 en van haar was ik de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil meteen zwanger. Nu ben ik al bijna een jaar gestopt met de pil maar helaas wil het tot nu toe nog niet lukken.  Maar ja, we blijven positief en ik ga ervanuit dat het op een dag gewoon weer raak is.    

Hallo,

Wij hebben hier allemaal ervaring mee, en het kan lang duren maar het kan ook zo gepiept zijn natuurlijk.
Ik zit nu in de tweede ronde, en moet nog anderhalve week wachten op mijn NOD.
Als je vragen hebt kun je die hier altijd stellen, we zitten allemaal in het zelfde schuitje dus we begrijpen je............

Heel veel succes met zwanger worden en dat het maar snel raak mag zijn.

Groetjes Mirella

hoi
Ben ook sinds gister "nieuw".Wij zijn voor de tweede bezig maar dat gaat niet zo snel als de tweede. Ik ben 3 jaar voordat ik zwanger raakte gestopt met de pil maar toen hadden we nog geen kinderwens. Ik was altijd heel onregelmatig ongesteld en we  vreeen  soms zonder condoom, je weet wel hoe dat gaat. Een gelukje zit in een klein hoekje;
 ik was zwanger!!      Hardstikke  gaaf!!!!
We wilden snel een tweede maar dat is niet zo makkelijk als we dachten....Zie het verhaal over pco.  We zijn nu een half jaar bezig maar misschien lukt dat niet,omdat ik dus geen eisprongetje heb.
Ik weet dat mensen zeggen dat ik niet moet zeuren omdat ik er al  een zoontje heb  en dat het zwaar is om snel een tweede te"nemen" , maar een kinderwens blijft een kinderwens
 Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is en veel succes ermee. gr nanda

Hallo,
Eerst en voorel welkom op het forum. Hopelijk kan je hier je ei kwijt en krijg je antwoord op je vragen. Ikzelf zit ondertussen in ronde 11 voor nummer 2. De eerste keer duurde het 7 of 8 maanden. In elk geval suc6 Natje

hoi, ik ben ook nieuw op dit forum. Ik ben in januari gestopt met de pil en ik was er helemaal van overtuigd dat ik meteen zwanger zou zijn, nou mooi niet. Zo werkt dat volgens mij niet. Ik heb al heel lang de wens, maar ik vond het telkens  nog geen geschikt moment tot eigenlijk het einde van 2004 en nu ben ik er helemaal klaar voor, mijn vriend ook en ja ik ben ook  al  4 keer gewoon ongesteld geworden.
Ik  betrap mezelf er gewoon soms  op, en dat vind ik heel erg van mezelf, dat ik gewoon een beetje een jaloers gevoel krijg al mensen zwanger zijn, en al helemaal als het (ik citeer)  ja, eigenlijk niet gepland maar toch welkom!!! Ik was vorige week ongesteld en was op een verjaardag van een zwangere vriendin waar de mensen het niets hadden als over wandelwagens, boxen en luiers en ik dacht aaaaaaaaaaaaaaaah!!!@!!! Maar ik ben WEL blij voor ze hoor, maar het is gewoon een gevoel ofzo. Moet ik me gaan schamen?

Hallo,

Ook ik schrijf de eerste keer vandaag op het Forum. nu ik jullie verhalen lees is het alsof het mijn verhaal is......waarschijnlijk voelen velen zich zo de eerste keer. Ik ben in januari ook gestopt met de pil en na eerst een maand met condoom gevreeen te hebben gingen we er dan eindelijk voor.... Misschien heel naief, maar ook ik dacht dat het de eerste keer wel eens raak kon zijn....helaas.!!! Maar de zelfde dag kreeg ik van twee vriendinnen te horen dat ze zwanger zijn.......ik ben natuurlijk heel erg blij voor hun, maar wat voelde ik me die dag rot!!! Maar je staat wel ineens weer met twee benen op de grond...Bij de tweede keer deden mijn borsten zeer ( dus ik natuurlijk weer denken...stel....) helaas....ook deze keer weer niet. NU heb ik me maar ingesteld op ....we zien het wel! na jullie verhalen te lezen  weet ik dat er zat zijn waar het veel langer duurt.....dus het is gewoon Normaal!!!

Nu maar hopen dat we allemaal snel een leuk berichtje krijgen!!

Groetjes Jippie!

Terug
Bovenaan