zwanger worden

Hoi Finn,

Nee je hoeft je niet te schamen hoor. Ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik ken wel 6 mensen in mijn nabije omgeving zwanger zijn. Gisteren kwam ik een kennis tegen. Ze vertelde mij dat ze zwanger was. Leuk voor haar hoor, heb haar uiteraard gefeliciteerd. Maar toen ik thuis kwam had ik wel zoiets van IK WIL OOK!!!!!

Voel je niet schuldig hoor. Gelukkig kan je hier even je hart luchten. Ik was het ook even zat en heb even flink van me af zitten mailen. Ik voel me nu al zoveel beter. Ik ben zo blij om met vrouwen in contact te komen die in het zelfde schuitje zitten. Gisteren had ik echt zoiets van "nu ga ik tegen iemand zeggen dat ik probeer zwanger te worden en dat het niet lukt". Tuurlijk kan ik er met mijn vriend ook over praten en die is ook heel erg lief en erg begrpvol en die vind het ook jammer dat het niet lukt maar soms is het gewoon lekker om even met vrouwen te babbelen.

hallo

bedankt voor de reactie,s op me berichtje.
het is wel leuk zo,n site want je ken elkaar een beetje op peppen.
voor als het weer niet gelukt is enzo.
nou ik hou jullie op de hoogte hoor.
en ik vindt dat je je niet hoeft te schamen hoor als je een kinderwens hebt
en je ziet andere wel zwager zijn dan vindt ik het niet raar hoor dat je een beetje
jarloers bent.ik heb dat ook wel een beetje.
ik heb al zo lang een kinder wens maar we vonden het nu een goed moment om er echt voor te gaan. we zijn vorig jaar getrouwd en hebben pas een nieuw huis gekocht.
dus huisje boompje beestje he.
ik hoop voor iedereen dat het een vruchbare maand mag worden want in mei legen alle vogels een ei.

veel succes allemaal

Hallo...
Ik ben ook nieuw op dit forum & zit met het volgende:
Op 24  maart jl heb ik de laatste pil van de strip gehad. Ben niet verder gegaan met de volgende strip omdat we graag een kindje willen.
Afgelopen weekend zou ik  (normaal gesproken) ongesteld moeten worden. Op zondag was er  1 drupje bloed en ik dacht dat ik ong was, maar het bleef bij dat drupje. Op maandag was er  een klein beetje bruin en daar bleef het bij.
Ben ik nu WEL of  NIET ongesteld geweest?
Na maandag is er niets meer geweest....
Oke het zou wel heel snel zijn als ik  zwanger zou zijn maar heb een test gekocht en die was negatief. We hebben al 1 dochter en destijds ben ik geloof ik vrij snel zwanger geraakt (is al even geleden weet het niet meer precies).
Komt dit iemand bekend voor of kan iemand er een antwoord op geven?

Ben ik nu wel of niet ongesteld geweest?

Wanneer heb ik nu weer een eisprong?

Zou ik wel zwanger kunnen zijn nu?      

Hoe bereken je nu je cyclus?

*zucht*

Wie weet raad ???

xx Envy

Jeetje wat frustrerend zeg!! Ik zou tot eind van de week even afwachten en dan alsnog een test doen. Als je volgende week nog niet ongi bent zou ik een afspraak bij de huisarts maken.

Succes

Ja is best frustrerend. Ik weet nu gewoon niet of ik wel of niet ongesteld ben geweest? Of ben? Er is nu in ieder geval niks wat er op lijkt.....
Slik al een tijd foliumzuur, drink geen alcohol meer, let op bepaalde dingen met eten etc. Maar ja ik heb echt zo iets van.... ben ik het nu wel of niet?!
Ben sommige ochtenden echt keimisselijk..... maar ja dat kan ik me ook verbeelden haha

Ja, ik ken dat. Ik heb ook de hele week al een misselijk gevoel. Het kan natuurlijk ook door de spanning komen. Het ene moment denk ik "nou ik ga echt wel ongi worden en aan de andere kant denk ik weer "zijn het nou beginnende zwangerschapskwaaltjes? Volgens mij had ik bij mn eerste ook het gevoel dat ik ongi ging worden. Het is alweer ruim 4 jaar geleden dus ik weet het niet zo goed meer. Het was ook in 1keer raak dus ik kan het ook niet vergelijken met nu. Ik ben in juli 04 gestopt met de pil maar tot nu toe nog steeds niet zwanger. Meestal word ik op zondag   ongi maar het ook al 2 keer gebeurd dat ik het 3 dagen daarna werd. Dus nu vraag ik me af als ik deze zondag niet ongi word of ik   dan maandag een test zal doen. Aan de ander kant denk ik als ik het woensdag nog niet ben dan doe ik het donderdagochtend. Als het dan positief is kan ik 's morgens mijn vriend verassen want die is dan vrij ohohoh dilema's !!!
Waar je al niet aan denkt he!

Terug
Bovenaan