Zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat fijn dat er een forum is waar je lekker kan praten.
Mijn man en ik hebben 1,5 maand geleden besloten om voor ons 1e kindje te gaan! De pilstrip nog even afgemaakt en toen gestopt. En wat er hier al eerder aangegeven werd, herken ik helemaal! Ook wij zeiden: 'we doen rustig aan, proberen het gewoon, en zien wel', maar dat werkt echt niet!! Het houd me de hele dag bezig! En het ergste, ik denk bij alles zou het iets betekenen, ben ik nu zwanger??

Gisteren was ik dan ook ongesteld geworden, jammer, maar helaas, we gaan gewoon door. Maar het is fijn om te lezen dat meer meiden de stress en spanning kennen, het is dus niet raar?? Zijn er ook meer meiden gestopt met de pil en meteen voor een kindje gegaan? Je hoort daar zoveel verhalen over, dat het juist langer duurt (ben al 10 jaar aan de pil) of dat het juist heel snel gaat??

Liefs Begin

Hoi begin,

Welkom bij ons op het forum!
Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Wij zijn nu ruim 9 maanden bezig om zwanger te worden. Ben van de week weer ongesteld geworden helaas!

Wij zijn meteen begonnen met proberen, nadat ik met de pil gestopt ben. De kans dat je meteen in de eerste maand zwanger raakt is toch heel klein! Dus kan geen kwaad lijkt mij!!

Veel plezier hier bij ons!!

Groetjes @nnie

hallo Annie,

Dank je wel, vind het nu al fijn, als je leest dat toch iedereen met dezelfde vragen en gevoelens zit!

Gaat de erge spanning er wel vanaf als je al even bezig bent? Kan het me nu niet echt voorstellen, denk er de hele dag aan....

Ga jij ook voor je eerste kindje?

Groetjes

Hoihoi,

Ik ben 27-0-2006 bevallen van een zoon. Ik had wel tegen me vriend gezegd dat ik in 2007 wel eens aan een baby zou willen beginnen maaaar een kleine wonder ik was al zwanger in 2006 ik was er eigenlijk niet mee bezig. Ik liep het station in waar een burgerking is en een loempia boer ik dacht dat ik terplekke over me nek ging. En iedere ochtend onwijs misselijk.. Sommige zeggen een ongelukje maar ik noem het een klein wondertje.

Ik heb wel 5 testen gedaan voordat ik echt geloofde dat ik zwanger was  Pas bij de echo geloofde ik ook echt dat ik zwanger was hehe..

En nu wil ik een 2e kindje als me lichaam een beetje ontzwangert is en als me zoontje bijna 1 jaar is.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt.

Groetjes,

Bianca

hi,
mijn vriend en ik verlangen ook  naar ons eerste kindje. Ik ben gestopt met de pil sinds 18december 06. mijn cyclus was met de pil heel juist en stipt 28 dagen.na de eerste maand zonder pil kwamen mijn maandstonden niet, enkele testen gedaan allemaal neg. na een goede 10dagen overtijd waren ze daar. tweede maand terug hetzelfde liedje, nu maar 4dagen overtijd, wel bloedonderzoek laten doen omdat ik ziek ben (griep) om te weten welke medicatie ik zou mogen nemen. het resultaat: niet zwanger. en op 2mmart mijn maandstonden.

ze zeggen onderdaad er niet teveel mee bezig zijn maar das gemakkelijk gezegd dan gedaan. als ik iets voel denk je direct zal dat een teken zijn van zwanger zijn?

veel sterkte iedereen en  hopelijk verwachten we goed nieuws van iedereen.  
ik vind het tof dat hier gevonden te hebben waar je eens met iemand kan praten die hetzelfde meemaken...

Hallo,

Ik ben vorig jaar na het stoppen met de pil ook meteen voor een kindje gegaan, met als resultaat de 2e maand al zwanger.
Ik was 7 jaar aan de pil, het kan dus ook redelijk snel gaan. Ik ben op 7 maart 06 mama geworden van een zoon Nigel (al bijna weer 1)

Ik hoop dat jij ook snel een klein wondertje in je buik hebt!

Groetjes Linda

Hoi Begin,

Ik begrijp je heel goed. Mijn vriend en ik zijn begin december gestopt met de pil. Wij zijn ook meteen zonder bescherming gaan vrijen. De eerste maand hield het mij nog niet bezig en de tweede maand ging ook wel, maar nu (derde maand) merk ik dat het mij erg bezig houdt. Ik had gedacht dat een drukke baan en een studie mij wel voldoende af zouden leiden, maar nee hoor. En 'we zien wel, en rustig aan' is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet nog dat ik vorig jaar tegen mijn zus zei dat ze er niet zo mee bezig moest zijn. Nou dat zeg ik nooit meer tegen iemand

Bij elk signaaltje van mijn lichaam denk ik....en meteen daar achter aan, doe niet zo mal. De tijd zal het leren. Mijn NOD is 10 maart en we zijn dan op vakantie in Thailand, dus we zullen wel zien. We gaan lekker genieten daar, maar natuurlijk gaat er ook een testje mee.

Dus ik snap je heel goed. Gelukkig zijn er sites als deze dan kun je lekker ervaringen delen en informatie op doen.

Succes en ik hoop dat je snel zwanger bent.

Groetjes,
Anouk

Hallo meiden,

Leuk al jullie reacties! Vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden. Even over die NOD, wat betekend dat nou? Ik kom niet verder als nieuwe ongesteldheids datum??
Afgelopen maand, 1e ronde, was mijn cyclus 31 dagen, moet ik daar nu vanuit gaan?  

X

Terug
Bovenaan