Zwanger worden

Hallo,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil en al regelmatig ongesteld. Ik zat normaal op 28 dagen en deze keer was het 35 dagen. Ik denk dat het gewoon "het op gang komen" was. Ik vermoed dat ik gewoon weer normaal op de 28 dagen zal komen te zitten.

We gaan pas eind mei ongeveer voor het echie. Dat heeft te maken met het feit dat als we nu al zouden beginnen, ik eind dit jaar ben uitgerekend en dat komt een beetje hectisch uit.
Want de feestdagen, mijn man is jarig op 2 januari en mijn zoontje op 5 januari. Al druk dus.
En mijn zoontje wordt as januari vier jaar, dus hij moet dan voor het eerst naar school. Om dan daar tussendoor nog een kindje te krijgen ook, dat vinden we een beetje teveel van het goede.
Dus als ik zo tegen eind februari uitgerekend ben, dan vind ik het goed.
Vanaf eind februari maakt het niets meer uit, dus dan kunnen we zo tegen eind mei beginnen. Als mijn ongesteldheden natuurlijk nog mee willen werken.

Spannend en ook wel jammer dat we nog moeten wachten twee maanden.
Maar goed, je doet het ergens voor denken we dan maar.

Groetjes Gerrie.

Hallo meiden, ik ben eind augustus 2006  gestopt met de pil en was na vier maanden zwanger. Wij hadden het niet zo snel verwacht maar zijn er echt onwijs blij mee. Ik kan me voorstellen dat wanneer je bent gestopt met de pil, je er veel aan gaat denken.
Ik had dit ook wel in het begin maar heb dit toen van me af gezet. Je moet er niet teveel mee bezig zijn. Is moeilijk, dat weet ik.
Ik hoop dat jullie heeeeeeel snel zwanger mogen worden!!!!!!

Suus  

Hoi meiden!!

Spanned allemaal he! Ik herken jullie kwaaltjes, maar gezien onze NOD pas 2/3 april is, kunnen we toch nog niet zwanger zijn???
Vanaf wanneer zou je iets kunnen voelen herkennen??

X Begin

quote: begin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2007 20:20:39'));

Hallo meiden,

Leuk al jullie reacties! Vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden. Even over die NOD, wat betekend dat nou? Ik kom niet verder als nieuwe ongesteldheids datum??
Afgelopen maand, 1e ronde, was mijn cyclus 31 dagen, moet ik daar nu vanuit gaan?  

X

hoi ik heb vanmiddag ook al gereageerd, maar doordat het forum gek doet, is het dus niet geplaatst. NOD betekent Niet OngesteldheidsDag,

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan