Zwanger worden

hallo
Ben vorige maand gestopt met de pil na 7 jaar. Mijn vriend wil dat ik veel rust als ik zwanger ben en we gaan dit oplossen tijdens de verbouwingen aan het huis.
Het zal wel moeilijk zijn voor mij, maar we gaan ervoor.
We gaan zien hoe het komt, is het deze maand of volgende maand of later, we zijn er volledig klaar voor. Men zegt altijd als je eraan denkt dat het langer duurd vandaar de keuze.
groetjes

Hoi,

Ik geloof inderdaad ook wel dat ieder lichaam verschillend is en dat ieder anders reageerd op het stoppen..(van de pil)

Ik ben nu nog een beetje aan het plannen hoe ik met mijn ongesteldheid zit op vakantie, en ik kan niet anders dan hem doorslikken. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik dit ga doen, want in principe is het de bedoeling om na de vakantie te gaan beginnen met het zwanger worden..
Echter merk ik zelf al wel dat ik er helemaal klaar voor ben, kan aan niks anders denken dan baby's en zie ze ook overal.. Af en toe heb ik zelfs het idee dat ik aan het doorslaan ben maar ja!
Mijn vriend is er ook wel klaar voor, hij is bijna 27 dus de grootste tijd om papa te worden, alleen zitten wij ook inderdaad nog met de financien..
We hebben een jaartje geleden een huisje gekocht, ik zit nu nog op school, en ik zal toch eerst werk moeten hebben voordat we uberhaubt aan een kind kunnen beginnen, maar dit zie ik niet echt als een probleem. Desnoods ga ik maar door met het werken bij de albert heijn. Verder denk ik persoonlijk ook dat een baby niet heel veel geld kost.. De aanschaf (om het zo maar ff te noemen) wel natuurlijk, de babykamer in orde maken, kinderwagen enz enz.. maar verder heeft een baby niet echt veel nodig.. Ik heb zelf dus ook het idee om de kosten een beetje te drukken om nu alvast dingen aan te schaffen.. maar ja wie zegt er dat ik zwanger kan worden?? en iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek.. Af en toe

Groetjes Maaike

Terug
Bovenaan