zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Leuk zo'n forum zo kun je nog eens met mensen praten die ook dezelfde wens hebben! Ben in april gestopt met de pil en ben in mei nog wel ongesteld geworden dus het is nu heel erg spannend, heb wel de laatste paar dagen enom last van mijn buik en een beetje weiig gevoel in me maag... Kent iemand deze klachten?  Mijn vriend en ik zijn ontzettend gelukkig en willen deze wens samen laten uitkomen en hopenlijk mogen we over een paar maandjes een keer een kleineukkie vasthouden!

liefs en allemaal veel succes met zwanger worden...

kus suus

Hoi hoi,

welkom hier!
spannend is het he?! wij zitten nu in onze 1e ronde voor ons 1e kindje.... zit nu rond mn vruchtbare dagen dus wij klussen wat af hoor! haha!
dus hierna 2 spannende weken, maar verwacht niet dat het in 1 x raak zal zijn hoor, alleen hoop ik dat stiekem wel natuurlijk.....
hoe lang zijn jullie al bezig en hoe oud zijn jullie??

Groetjes Suus

Wat leuk me eerste reactie!

mijn vriend is 28 en ik ben 23 en we zijn al 6 1/2 jaar samen wonen in een prachtig huis.  Het is zo enorm spannend maar probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn alleen viel het mij geoon op dat ik zo'n pijn in me onderbuik heb maar goed ik moet in juni rond de 10 en 15 weer ongesteld worden dus denk dat het niet iets is om me druk over te maken maar goed je weet maar nooit... Hoe oud zijn jullie?

liefs suus

Hey hoi,

Welkom hoor op de meest verslavendesite, hihi!!!
Wil je heel veel succes wensen met zwanger worden!!!

Ben zelf nog maar 3mndjes mama van een heel lief meisje Jessica, maar zou graag nog een keertje zwanger willen raken daarom kom ik hier alvast kijken!!!

Liefs Sandy!

Hoii,

Ik ben net 20 en mijn vriend is 26, en ik heb woensdag mijn laatste pilletje ingenomen!
Superrr spannend!
We gaan voor ons eerste kindje, en we zitten in ronde 0.. hihi!!

Succes allemaal!
Liefs, Maaike

haha het is ind erg verslavend ja maar dat is wel leuk ik vind het heerlijk om verhalen te delen ook omdat je met zijn allen een keer voor punt komt te staan en nu.. en wat voel jij en hoe voel jij je... haha. Wat leuk om te lezen dat je mama bent geworden gefeliciteerd geniet eerst lekker van je eerste kindje dat is volgensmij zo enorm speciaal.

liefs suus

hoiii maaike,

Wat leuk voor jullie dat jullie papa en mama willen worden, het is heel erg spannend allemaal... Dit is voor ons ook de eerste keer en tja het is gewoon iets erg moois zeker als je het samen wilt..

liefs suus

Hoi meiden,

Ja voel me geweldig zeker nu we er echt voor gaan, heb weer zin in zo'n dikke buik heerlijk!!!!
Het is zo'n bijzondere ervaring en heel veel emoties ook!!!
Ben super trots op ons dochtertje!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan