zwanger worden

quote: kleineukkie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 11:42:55'));

Wat leuk me eerste reactie!

mijn vriend is 28 en ik ben 23 en we zijn al 6 1/2 jaar samen wonen in een prachtig huis.  Het is zo enorm spannend maar probeer er niet de hele dag mee bezig te zijn alleen viel het mij geoon op dat ik zo'n pijn in me onderbuik heb maar goed ik moet in juni rond de 10 en 15 weer ongesteld worden dus denk dat het niet iets is om me druk over te maken maar goed je weet maar nooit... Hoe oud zijn jullie?

liefs suus

Ik word zondag 25 en mijn vriend is 26, zijn 8 en half jaar samen en wonen bijna een jaar samen nu. Ik denk dat je dan misschien je ei hebt gevoeld?
Ik ben er ook veel mee bezig hoor, als ik vrij ben vooral, en dan ben ik heel veel hier, zoals vandaag
Heet jij ook Susanne trouwens? hebben dezelfde afkorting: Suus

ja dat is volgensmij zo'n geweldig gevoel een baby in je buik wat van jou is en wetende dat het in een paar maanden in je arm ligt...

kus suus

dat zou natuurlijk ook kunnen. nee ik heet geen susanne ik heet susette is een hele andere naam maar vind suus leuker.. en zo noemt iedereen me. Tja wat kan ik zeggen het is natuurlijk fijn om met mensen te praten die hetzelfde willen en niks is fijner om iets te vieren met mensen die ook zo graag kinderen willen en we aan elkaar kunnen vertellen al het gelukt is toch?  

kus suus  

Hey wat een leuke naam Suzette! die hoor je niet veel hier in Nederland denk ik he?!
Ja het is fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt, zonder dat mensen je raar vinden. Iedereen herkent elkaars gevoelens en ideeen dus dat is heel fijn!

Terug
Bovenaan