zwanger worden

quote: DELEVE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 21:34:46'));

Ha Triesje 81,

Fijn dit forum he. wij zijn ook bezig om een kindje te krijgen. Ik praat er wel met vriendinnen over. Ik vindt het eigenlijk wel fijn dat ik het verteld heb hier en daar. Kan je niemand in vertrouwen nemen die ook probeert  beebies te krijgen of zijn die er in de omgeving niet? En anders kunnen  wij je  natuurlijk helpen.

X Deleve

Hey Deleve,

Ik vind het zo juist zo fijn om hier erover te praten omdat vriendinnen misschien altijd wel met je meepraten. Wat natuurlijk heel lief en goed bedoeld is. Hier kennen mensen je niet dus zullen ze eerder met een duidelijk en misschien wel harde antwoord komen.
Dus heel fijn dat jullie me willen helpen!

Hoi triesje!!
Ik heb ongeveer dezelfde symptonen als jou!!
ook vrij veel last van witte afscheiding,erg moe,het gevoel dat je ongesteld moet worden,
Ik had de afgelopen 2 weken zeer sterk het vermoeden dat ik zwanger was..vandaag was mijn nod en heb vanmiddag getest!!en ja hoor ik ben zwanger!!
het was voor ons de eerste ronde dus een hele verrasing dat het direct raak is!!
Succes met zwanger worden
Liefs Miranda

Hoi Triesje,

Tuurlijk kleine moeite om dingen uit te wisselen toch. Grappig! Je bent volgens mij net zo oud als ik. Ik ben van maart 1981 dus nu 26. Pas huisje gekocht met 2 hondjes en een poesje en een lieve man.
Woon in een klein dorpje heel gezellig.

Groetjes Deleve

Hoi Triesje

Ik wil je niet blij maken om niks maar het verschijnsel wat jij vertelt dat had ik precies ook toen ik zwanger bleek te zijn.
Ik had toen veel meer afscheiding, echt slijmerig geloof ik (sorry voor de details, hihi)
Nav die symptomen heb ik nu twee mooie knulletjes rondlopen!!!

Ik ben benieuwd en hoop t voor je!!
Liefs Femke

Hoi Triesje,

Ik las net dat je vandaag ongi moet worden? Ik vroeg me af of het al zover was, of dat je al een test hebt gedaan?
Ben benieuwd.

Liefs Marije

Hoi Triesje,

Ik ben ook wel benieuwd hoor of je zwanger bent!!
Had ik het bij het juiste eind!
Ik hoop het voor je meid
Liefs Fem

quote: marije1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 11:54:18'));

Hoi Triesje,

Ik las net dat je vandaag ongi moet worden? Ik vroeg me af of het al zover was, of dat je al een test hebt gedaan?
Ben benieuwd.

Liefs Marije

Hoi Marije,

Wat lief dat je er naar vraagt, dank je!
Maar ik ben nog niet ongi!
We hebben besloten om te wachten met testen tot aanstaande zondag.
We zijn bang als we te snel testen dat het negatief is en dat is dan weer zo'n terleurstelling, dus we wachten nog even en ben ik zondag dan nog niet ongi dan is de kans zeer groot dat het nu raak is. We duimen wat af!  

Liefs Triesje81

quote: Femmie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2007 12:57:04'));

Hoi Triesje,

Ik ben ook wel benieuwd hoor of je zwanger bent!!
Had ik het bij het juiste eind!
Ik hoop het voor je meid
Liefs Fem

Hey Femmie,

Zoals je bij Marije kunt lezen ben ik nog niet ongi, maar heb ik nog niet getest. We hebben besloten om te wachten tot zondag.
Jij ook erg bedankt dat je er naar vraagt, heel lief hoor!

Liefs Triesje81

Terug
Bovenaan