zwanger worden

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

mijn vriend en ik hebben besloten dat we graag een kindje willen
ben nu twee maanden met de pil gestopt en gewacht tot mijn menstratie, dat was vrij snel.
zijn nu begonnen met klussen en vinden het allemaal heel spannend.....
waren benieuwd of er meer mensen zijn die net begonnen zijn ??

Hoi,

ook wij zijn net begonnen. Dit is de eerste maand dat we het weer gaan proberen. Weer, omdat we al een zoontje hebben van bijna 3 jaar. Daar was het de allereerste keer meteen raak, dus ben erg benieuwd hoe het nu zal verlopen. Ik zal het over een week weten ongeveer....
Succes,

groetjes Mellow

Hallo !!

Ook ik ben net gestopt ... Moet eind deze week ongesteld worden ...
Vinden jullie het ook zo spannend ??

Hoi hoi,

ja, het is op zich wel spannend, maar ook weer niet zo heel erg. Ik voel me heel raar en kan niet zo goed uitleggen wat ik bedoel en hoe ik me precies voel. Denk dat ik het eerst moet zien... Ik heb af en toe met vlagen het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, gezien mijn lichtelijke kwaaltjes, maar eigenlijk weet ik ook wel weer zeker dat ik het niet ben. Heb het idee dat  we het  niet echt op het juiste moment gedaan hebben, heb namelijk een erg vreemde cyclus altijd. Maar ach...we zien wel hoor. Ik ben er ondanks dat ook wel weer heel erg mee bezig onbewust, dus tja.
Jaja...ik heb het door. Ben een beetje vaag. Jullie zullen wel denken, haha!!

Mellow

Hoi,

ik en mijn man zijn ongeveer anderhalve maand bezig nu. Ik moet morgen ongesteld worden, ben zo benieuwd.

groetjes Sabrina

Hoi dames,

Wij zitten nu in de tweede ronde. Dus zijn ook nog niet zo lang bezig. Vorige maand een erg korte cyclus gehad van 21 dagen. Vandaar op dag 7 al begonnen met testen. Afgelopen zondag (dag 18) een positieve test gehad. Gisteren of vandaag dus de eisprong gehad. Was er al bang voor dat ik hem had gemist. Heb nu een week vakantie en denk dat mijn lichaam het zo heeft uitgekiend ;)  Ben nu wel relaxed. Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus nu duurt. Vorige maand was ik een week na de eisprong alweer ongesteld geworden. Te snel naar mijn idee. Wat denken jullie?

Ik hoop op een vruchtbare maand voor ons allen. Veel succes allemaal!

Groetjes!

Nou Mellow, ik snap je wel hoor  kan wijs uit je verhaal !!
Nou ik ben dus vandaag ongesteld geworden  Maar goed... Was pas de 1e keer zonder ring (gebruikte de nuvo ring)... En moet ook zeggen dat ik nog helemaal geen idee heb hoe mijn cyclus is .. Want was er helemaal nooit mee bezig ... Dus ga het vanaf nu netjes bij houden !!

Enne .. msv .. Dat is wel erg kort toch ?? Das niej helemaal normaal toch ?! Al was ik voor dat ik met de pil en narigheid begon ook altijd heel gek ongesteld ..

Zijn jullie trouwens allemaal met vruchtbaarheidstesten bezig ??
Geloof dat ik dan nog zenuwachtiger wordt .. haha

Terug
Bovenaan