zwanger worden

quote: Joy83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 23:07:46'));

Enne .. msv .. Dat is wel erg kort toch ?? Das niej helemaal normaal toch ?! Al was ik voor dat ik met de pil en narigheid begon ook altijd heel gek ongesteld ..

Zijn jullie trouwens allemaal met vruchtbaarheidstesten bezig ??
Geloof dat ik dan nog zenuwachtiger wordt .. haha

uhhh .. tis mvs zag ik net .. sorry !!

Hey,

Joy83: wat toevallig. Ik gebruikte ook de nuvaring. Ik heb me ook al afgevraagd of je nu eerder zwanger bent als je de nuvaring hebt gebruikt, omdat ze zeggen dat er minder hormonen in zitten en je dus  eerder  'ontpild' bent.  Mijn huisarts zei van niet. Mijn vorige cyclus (21 dagen)  wijt ik maar  aan het 'ontringen'. Klinkt ook leuk hé?

Vorige maand ovulatie rond dag 14 gehad. Nu ovulatie pas rond dag 19 gehad. Wellicht dat mijn cyclus nu ook langer is. Ik ben erg benieuwd. Heb nu toch  wel een beter gevoel bij deze maand dan in eerste instantie, omdat we nu heel gericht geklust hebben ;) Nu maar afwachten....

Groetjes!

hoi wij zijn ook net bezig..zaterdag mag ik testen..ben zo bang dat het negatief is.
spannend hoor!

Hello...

Mvs ... Ik had dat eigenlijk ook bedacht, maar dat is dus niet zo ... jammer .. !!
Ik heb nog niet helemaal door hoe mijn cyclus werkt, moet het even goed bij gaan houden allemaal .. Heb nu rd... Dus gaan hierna weer vrolijk verder... Stom is dat dat je toch gewoon hoopt dat het zo snell raak is.. Terwijl als ik het hier op het forum zo hier en daar zit te lezen best zie dat sommige meiden wel heel lang bezig zijn .. Hoop dat maart een mooie maand voor ons wordt ... Wanneer heb je NOD ??
Ik ga ff boodschapjes doen !!
doeidoei

quote: mutseke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 22:33:11'));

hoi wij zijn ook net bezig..zaterdag mag ik testen..ben zo bang dat het negatief is.
spannend hoor!

Nou succes .. Spannend hoor !!

Hoi
Ja ik vind het echt spannend..
vorige keer ben ik meteen aangeteld..
maar nu heb ik een spiraal gehad maar ik hoop dat het weer gelukt is...morgen is mijn   Nod.ben erg benieuwd.ga morgen direct testen.
xxx moi

Mutseke heel veel succes morgen met testen. Ik zal voor je duimen. Laat je wel even iets weten?

Joy83: ik weet niet wanneer mijn NOD zal zijn. Vorige maand een cyclus van 21 dagen. Ovulatie rond dag 14 en een week later alweer ongesteld. Als ik dit zou aanhouden dan zou ik a.s. maandag (2 maart) mijn NOD hebben. Of moet ik er maar gewoon van uit gaan dat mijn NOD 14 dagen later zal zijn? Maandag (9 maart) dus. Wat denken jullie?

Ik weet het niet meer...

Groetjes!

Terug
Bovenaan