Tip 1, wacht liever inderdaad nog flink wat maandjes. Laat je lijf herstellen....
Bij ons kriebelde het ook vrij snel weer. Wij wilden ook niet al te veel leeftijdsverschil ertussen, zeker omdat we ook voor een 3e en misschien 4e wilden gaan.
Danae was 9 maanden en toen zeiden we we gaan er weer voor. je weet nooit hoe lang het duurt voordat je weer zwanger bent. maar hoppa ik was direct zwanger. Er zit dus 18 maanden tussen nr 1 en 2.
Arwen is geboren met een open ruggetje, gelukkgi heeft ze geen waterhoofd gekregen. Maar zelfs zonder dat waren er de eerste maanden genoeg redenen tot twijfel. moesten we nog wel voor een 3e kindje gaan. wat als dit ook een handicap had, enz enz. En soweiso wilden we niet voor haar 1e verjaardag voor een 3e kindje gaan.
Maar de wil voor een 3e bleek sterker dan de angst voor al wat mis kon gaan.
Nu was ik ook weer de 1e x zwanger. Tussen Arwen en Joah (16 mei 2008) zit 21 maanden.
Al met al dus 3 kinderen in 3,5 jaar. Dat is pittig, maar ik zie wel dat Danae en Arwen nu met elkaar gaan spelen. En ik ben van mening dat je dat hebt met een leeftijdsverschil to zo'n 2 a 2,5 jaar. Heb je er meer tussen dan zit je later met andere intersesses enzo.
Maar het blijft je eigen keus. Ben je flexibel, heb je geduld, zijn je kids belangrijker dan je huishouden. Dan is het wel te doen. maar ben je een geordend iemand, die alles pico in orde wil hebben thuis. Dan zou ik nog ff een dik jaar wachten om voor nr 2 te gaan.
Houd ons maar op de hoogte van de ontwikkelingen haha.
hier zijn we nog niet uit de keus wel of geen 4e kindje (nee nu nog absoluut niet).
Mijn man vond het bij Joah toch wel eng of er niks mis zou gaan, maar we hebben nog wel ff om die beslissing te nemen.
Groetjes Bianca