Zwanger zonder roze afscheiding kan dat?

<p>Een beetje een gek iets misschien, ik ben officieel nog aan de pil maar gesprekken over proberen een kindje te krijgen zijn wel aan de orde van de dag.</p><p>Nu heb ik een nieuwe pil waar ik niet helemaal lekker op reageer we zouden het een poosje aan kijken maar eigenlijk ben ik er wel klaar mee elke maand klachten die ik eerder nooit had.</p><p>Toen afgelopen maand het volgende gebeurde, ik vergat de pil rond waar ik anders zonder pil ongeveer een eisprong had moeten hebben, na een heel gesprek besloten daar geen rekening mee te houden en te zien waar t schip strand aangezien het hartstikke welkom is en we de kans nihil deden schatten. </p><p>Maar nu komt het mn hoofd lijk een spelletje met mn lichaam te spelen, ik heb geen roze afscheiding gehad of een innestelingsbloeding maar ik ben al wel ondertussen 4 dagen alleen maar aan het kokhalzen en misselijk, ik moet serieus vechten om niet over te geven, ook heb ik wel mega veel gewone afscheiding meer als normaal en heb ik telkens buikpijn/krampen onder in mijn buik.</p><p>Ik vroeg me af kun je zwanger zijn zonder dat je roze afscheiding of een innestelingsbloeding hebt gehad.</p><p>Mijn menstruatie zou met een paar dagen moeten komen maar ik durf niet zo goed te testen omdat het hartstikke welkom zou zijn en het misschien wel een teleurstelling word als ik maar 1 ipv 2 streepjes zie.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee of dat kan  of een antwoord hierop?</p><p>Tips zijn ook welkom</p>

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad oid en was zeker zwanger! Je kan er alleen achter komen door te testen. Succes ! :D 

Ik heb bij beide zwangerschappen nooit een inmestelingsbloeding of iets wat er op leek gehad. Dus dat kan prima denk ik zo!

Kan het niet schadelijk zijn voor het eventuele kindje dat ik dan wel de hele strip heb door geslikt verder?
En wat kan ik het beste doen qua testen wachten tot mn "nod" of een early test en vanaf hoeveel dagen van te boorden is dat dan het beste?

Een innestelingsbloeding is eerder een uitzondering dan iets dat perse zal gebeuren. De meeste vrouwen hebben dit dus niet. Dus ja dat kan heel goed dat je zwanger bent zonder bloeding of afscheiding.
Het beste is wachten tot Nod met testen omdat voor nod je ALS je zwanger bent positief test maar dan alsnog 4 dagen later ongesteld zal worden omdat er iets is mis gegaan. Dan is de teleurstelling groter. Dus dat is wat je zelf wil. Wanneer moet je ongesteld worden?

Uh farru lastig te zeggen, ik heb tijdens de switch van de pil een achteraf door de huisarts bevestigde miskraam gehad dus ik weet dat deze pil niet helemaal lekker gaat mijn lijf tot dus ver maar daardoor is t onduidelijk. 
Omdat we het er al veel over  hebben heb ik een app op mijn telefoon gezet waar ik tot dusver in voer dat ik aan de pil zit en die berekend het normaal zou ik maandag ongesteld moeten worden maar volgens d3 app omdat ik dus de vorige keer ineens eerder was zegt de app dat ik morgen zou moeten beginnen maar normaal is t als ik mijn laatste dag van de pil op donderdag heb dan begin ik zondag op maandag nacht of maandag middag dus t zou niet heel lang meer duren.

Dit is iets wat je zelf fijner vind natuurlijk. Als je het echt graag wil weten zou ik zeggen test alvast die van kruidvat 2v 5euro zijn heel gevoelig. 
En wat naar om te horen van je miskraam. Had je toen wel een innestelingsbloeding? Ik zou testen dan kun je direct ingrijpen. Starten met foliumzuur en de laatste pilletjes niet meer slikken. Maar dat zou ik doen

Het laatste pilletje heb ik gisteren geslikt al had ik wel een dubbel gevoel erbij.
De symptomen van nu zijn heel veel sterker als bij de miskraam, toen had ik wel een paar dagen daarvoor roze afscheiding gehad.
Ik ben nu vooral bang dat mn hoofd een spelletje speelt ergens voelt het alsof ik zwanger ben en wil mm hoofd alleen maar funtioneren als een zwanger iemand andere kant het gevoel dat ik gewoon on gesteld ga worden, misschien ook om mezelf  te beschermen.
Maar zou ik die test morgen ochtend al kunnen doen denk je?

Terug
Bovenaan