Zwanger zonder roze afscheiding kan dat?

Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden, maar het kan ook zo zijn. Dat weten alle vrouwen pas na een test alles lijkt ook nog zo op elkaar.
Ja ik denk het. Ik weet niet zo goed hoe het werkt als je nog aan de pil zit. Maar je menstruatie zal binnen nu en 3 dagen ook aanbreken dus het is niet veeel te vroeg ofzo als je het morgen doet 

Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden, maar het kan ook zo zijn. Dat weten alle vrouwen pas na een test alles lijkt ook nog zo op elkaar.
Ja ik denk het. Ik weet niet zo goed hoe het werkt als je nog aan de pil zit. Maar je menstruatie zal binnen nu en 3 dagen ook aanbreken dus het is niet veeel te vroeg ofzo als je het morgen doet 

Ook al ben je aan de pil, kun je zwanger worden. Je lichaam kan je absoluut voor de gek houden, misschien is je misselijkheid een bijwerking van je nieuwe pil. Gewoon een zwangerschapstest doen op de dag dat je ongesteld moet worden, dan weet je het zeker. 

Sensitest vind ikzelf de beste vroege testen. 
Mocht je niet zwanger zijn dan kun je het beste de tijd nemen om te “ontpillen” en starten met foliumzuur 

Je lichaam kan hele gekke dingen doen, vooral als je erop gaat letten. Een innestelingsbloeding is sowieso niet vereist voor een zwangerschap, verschilt per persoon. 
De enige zekerheid die je kan hebben is als je het daadwerkelijk gaat testen. Afhankelijk van wanneer jij je er goed bij voelt zou je dat direct kunnen doen met een vroege test of anders maandag/donderdag. 
Wat betreft de geslikte pilletjes, deze kunnen absoluut geen kwaad, maar zoals eerder ook al gezegd. Zodra je weet dat je zwanger bent is er geen nut meer om deze in te nemen en kun je beter zo snel mogelijk multivitaminen met foliumzuur voor zwangere vrouwen innemen. 
En misschien voor de komende tijd/maanden toch eens overleggen qua pilgebruik met je vriend/man. Stel jullie willen er echt voor gaan of kijken wat er gebeurt dan kun je sowieso alvast beter foliumzuur gaan slikken aangezien dit vooral in het begin van een zwangerschap heel belangrijk is voor de ontwikkeling van een kindje. 
heel veel succes en maak je er niet te druk om. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. 

We hebben besloten te gaan testen ondanks dat het eigenlijk nog te vroeg is, ik merk dat ik bang ben dat als ik zwanger ben ik er niet alles aan doe om een menstruatie uit te stellen (ondanks dat je dat natuurlijk nooit in de hand hebt)
Is de test positief ga ik morgen ochtend gelijk starten met foliumzuur, is de test negatief zullen we nog even rustig af moeten wachten;)
Vind dit wel al mega spannend omdat ik nu merk dat ik momenteel helemaal 0 nergens last van heb en het inderdaad in vlagen komt, hoe actiever ik bezig ben hoe meer vlagen ik heb van misselijkheid, buikpijn enzv. Hoe minder ik doe, hoe minder tot geen last ik er van heb.
Gesprekken over de pil zijn er eigenlijk slik ik die alleen nog om de tijd van overleg te ook Verbruggen omdat ik vind dat we het er beide over eens moeten zijn;)

De test was overduidelijk negatief dus had me erbij neer gelegd.
Tot er vanmorgen niks aan de hand was toen ik wakker werd mijn gewone ochtendritueel door gelopen.
Tot ik 5 min later ineens weer naar de wc moest,  toch maar gegaan en toen had ik ineens roze bruine afscheiding #mindfuck
Ik dacht weer te vroeg ongesteld lekker dan, twee uur later weer thuis en toen was er niks meer te zien.
Heel transit gezegd ff "gecheckt" of die dan nog door gaat breken aangezien ik wel de normale krampen heb gehad in die twee uur en alles wat eruit komt/te zien is is wit tot lichtroze en een paar stipjes wat helder rood.
Dus word lekker gemind fucked en hoop zoo erg dat dit geen menstruatie is en dat die dan toch uit blijft maar ik weet het allemaal niet meer misschien breekt mijn menstruatie vandaag of morgen toch nog wel door dat is nu de stand van zaken zeg ma

Terug
Bovenaan