Zwanger?!

<p>lieve dames,</p><p>ik ben nieuw hier en ik meld me aan omdat ik meteen jullie hulp nodig heb. Nu net een vroege test (vd action) gedaan. 4 dagen voor mijn menstuatie en gister ochtend licht roze afscheiding. Sinds eergisteren een heel trekkerig gevoel rond mijn rechterlies met opstaan wat steeds meer wordt. Niet pijnlijk, maar wel irritant. Iets ernstigs dacht ik meteen? Of misschien toch zwanger? Neeeee... al veel te veel negatieve testen gezien, dus dat zal het echt niet zijn. Maar nu heb ik een vage, maar dikke rood/roze streep op mijn test staan... dit (na 5 minuten, terwijl je na 2 af moet lezen) op mijn test staan..... ik durf niet blij te zijn?!?! Hoor heel graag jullie mening!!! Ps kan ik ergens een foto invoegen?</p><p>Liefs</p>
 
Een streep is een streep en dus ben je zwanger. Gefeliciteerd! Omdat je echter zo vroeg hebt getest kun je nog steeds gewoon gaan menstrueren op je verwachte datum. Ik zou gewoon even wachten tot je overtijd bent en dan nog een keer testen? Dan heb je iets meer zekerheid.
 
Ik heb wel gehoord dat er indroogstrepen kunnen ontstaan.. maar nog een keer testen moet uitsluitsel geven, de streep zou dan donkerder moeten zijn. Ik duim voor je. Symptomen zeggen niks, je lijf kan je enorm voor de gek houden...
 
Ja indroogstrepen kunnen onstaan, maar toch niet 5 minuten na het testen? Ik zou er voor de zekerheid ook nog even de gebruiksaanwijzing van je test bijpakken. Als je na 5 minuten niet meer het resultaat mag aflezen, zou ik gewoon opnieuw een test doen.
 
Voor zover ik heb gehoord zijn de testen van de action ook goed hoor. En zoals Pyamadag zegt: een indroogstreep komt heus niet na een paar minuten al, dus je hebt gewoon echt een streep! Als je veel twijfelt gewoon opnieuw een testje doen, maar ik denk dat we je mogen feliciteren :)
 
Bedankt voor jullie fijne raad!! Zojuist, dus zonder ochtendurine, een nieuwe, niet vroege! test gedaan weer vd action (net gekocht) en weer een vage streep.... 
Ik durf niet heel blij te zijn aangezien het volgens mijn HA die ik even gebeld had vaak nog mis kan gaan, omdat het 4 dagen voor mijn menstruatie is?
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn cyclus 30/31 dagen is en mijn eisprong morgen wel al 2 weken geleden is.... 
 
Hallo, 
staat er niet op de bijsluiter dat je de test kan aflezen tot en met 5min erna? 
Dus wat ik even wil zeggen een streep is een streep en volgens mij ben je wel degelijk zwanger hoor! 
De huisarts zei me tijdens mijn vorige zwangerschap: vals negatief kan je testen, nooit vals positief. Dus als er positief staat is dit ook zeker positief. 
Succes!! 
 
Terug
Bovenaan