Zwanger?!

Ik denk ook dat je zwanger bent, 'n streep is 'n streep. Misschien is je hcg nog niet in vele mate aanwezig.. Ik zou morgenvroeg (of over 'n paar dagen als je zolang kunt wachten haha) testen met ochtendurine, mocht je zwanger zijn wordt die streep steeds dikker. Maar alvast 'n voorzichtige gefeliciteerd. Succes!
 
Hallo ik ben nieuw hier heb een vraag zondag 15 juli positief getest mer een ovulatie test dagen erna niks meer en gister zelfs maar 1 streep nu vandaag weer getest en wel weer een duidelijke streep wat zou er kunnen zijn. Me laatste cycles was 23 dagen en volgende de app zou ik afgelopen weekend inderdaad me ei hebbe 
 
Ik wil je geen valsen hoop geven maar wacht even het ken een ingedroogd streep zijn heb ik ook mee gemaakt 4 testen allee vier van de kruitvat de ene wat later dan de anderen heb zelfs een x mee gemaakt dat er een vaag streepje kwam binnen de tijd en toen de ha gebeld en die heeft nog een x getest en ik was niet zwanger en 2 dagen later was ik ziek ala ik jou was zou ik gewoon even wachten met testen 
 
Terug
Bovenaan