zwanger?

<p>hai dames!</p><p>vraagje, vandaag de dag dat ik ongesteld moet worden, na lange onregelmatige cyclus het laatste half jaar gelukkig precies op tijd geweest!</p><p>nu heb ik vanmorgen 2 testen gedaan 1 van de kruidvat en 1 van CB ( allebei met het kruisje) </p><p>er verschenen bij beide een heeeel licht streepje, bijna dat je denkt zie ik het wel goed, maar toch was hij er!</p><p>laatste tijd erg last van vermoeidheid, en af en toe wat krampen in mijn buik, en pijn in mijn onderrug. en volgens mijn man ben ik ook erg geiriteerd de laatste 2 weken! haha</p><p>wat denken jullie? </p><p>morgen nog eens testen?</p><p> </p>
 
Zeker morgen nog eens testen! Of.. als je een beetje geduld hebt, maandag of dinsdag ;). Dan heeft je lichaam een beetje de tijd het HcG hormoon te laten verdubbelen voor een nog duidelijkere test! 
Ik duim voor je!!
 
Haaaa!! Oooh wat spannend ?. Ik zou overmorgen nog een keer testen met ochtendurine. Mochten de streepjes zo vaag blijven, dan zou ik een digitale CB kopen. Het is soms in het begin zo lastig te zien met de testen met streepjes en kruisjes. Hou je mij op de hoogte? Ik duim voor je!
 
aah lief! bedankt voor de reacties, ik laat het zeker weten! 
 
maar ik wil het zo graag nu al weten, inmiddels 9 maanden verder, en het zou zo geweldig zijn nu eindelijk een postieve test in handen te hebben!!!
 
ik ben zelf kraamverzorgster, maar dit maakt je zo onzeker, terwijl een een lichtte streep toch ook gewoon zwanger is??
zoo spannend!!
 
Ja hoor, je bent zeker weten zwanger! Of het een goede zwangerschap is weet nog niemand, maar zwanger ben je echt, anders was er geen streepje. Gefeliciteerd en geniet gewoon van dit gevoel!
 
Terug
Bovenaan