zwanger?

Ik had ook onregelmatige cyclussen, dus ik testte elke keer pas een week overtijd (als ik dat haalde, meestal was ik al voor die tijd ongesteld). Dat vraagt wel wat beheersing, maar de onzekerheid maakt je anders zo gek! Had de digitale CB test. Ben afgelopen dinsdag bevallen van ons meisje :D
 
Hey,
ja mijn 1e test was ook supervaag, maar n streepje te zien. Dag erna smorgens nogmaals n test gedaan. Die was knalpositief. Inmiddels 36weken:)
 
 
 
Hoi,
 
Dit heb ik ook gehad hoor! Ik heb best wel vroeg een test gedaan, omdat ik mijn cyclus niet wist. Vervolgens was er na ongeveer een half uur een heeeeeel licht streepje te zien. Zat aan een indroogstreepje te denken dus heb er verder geen aandacht aan besteedt.
Paar dagen later toch weer een test gedaan ivm klachten die maar niet over gingen en ja hoor! Een dikke vette streep! 
Inmiddels 22 weken zwanger van een meisje ! ?
 
Ah fijn dames! Dat is wel een gerust stelling.
Ik zal morgen nog eens testen! Ben echt super zenuwachtig, wil vooral het liefste nu weten of er een mini mensje onderweg is. 
Bij mij verscheen er na ongeveer 5 minuten een super vaag streepje! Dat je bijna denkt ik wil graag een streepje zien dus het zal wel niet zo zijn. 
Ben heel benieuwd of er nog meer zijn die dit ook hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan