Zwanger!

Hoi allemaal,
Ik ben zwanger! Ik weet het nu zeker. Heb 3 testen gedaan en het plusje blijft wat vaag maar staat er echt! We zijn super blij,maar het voelt nog wel erg onwerkelijk. We gaan 11 juni trouwen,dus dit is een prachtig kado!
Ik weet niet of jullie het allemaal willen weten,maar ik zal toch een beetje vertellen hoe het is gegaan in de hoop dat ik daar iemand mee help.
Ik ben 27 jaar en ben in december met de pil gestopt.We waren dus pas 5 maandjes aan het proberen. Ik had meteen vanaf het begin een regelmatige cyclus(jaja,bofkont) van 28 of 29 dagen. Heb ook al vaker het idee gehad zwanger te zijn,maar het klopt dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Ik werd ook telkens een klein beetje ongesteld zodat ik weer ging twijfelen. Maar goed,ben gaan tempraturen,maar daar klopte naar mijn idee geen hol van...Deze maand een ovulatie test van CB gedaan en had duidelijk een eisprong.(en geen tempstijging...)
We hebben op die dag gevreeen en de 2 dagen erna(dus wel elke dag)en het is raak!
Kan de ovulatietest echt aanraden,je weet dan tenminste of je een eisprong hebt en wanneer. Verder ging ik ALTIJD met mijn benen de lucht in en probeerde mijn vriend "diep" zijn zaad te lozen. Het is en blijft een wonder...Ik was er best veel mee bezig,maar had deze maand wel zoiets van...we zien wel,eerst lekker trouwen en op honeymoon...
Ik wil ook nog wel vertellen wat ik voelde en voel..(wordt wel een lang verhaal he,,,sorry)
Puisten,steken in mijn buik,tintelingen,GEEN innestelingsbloeding,en vanaf mijn NOD pijnlijke borsten en een "raar"gevoel in mijn buik.
Nou lieve meiden,ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen,en ik wens voor iedereen hier dat ze snel zwanger worden. Ik blijf hier nog regelmatig lezen hoor,en hoop dat ik vragen kan beantwoorden.
Bedankt dat ik mijn verhaal hier kwijt kon en kan en iedereen succes.
Liefs Esther
 
Gefeliciteerd! Hartstikke goed dat je zo vlot zwanger bent geraakt! Ga er lekker van genieten...
En bedankt voor de tips.Blijkbaar moet ik de testen van CB maar een bestellen ipv Romed....

Groetjes,
Gea
 
hallo Esther,

Gefeliciteerd en geniet van alle leuke voorbereidingen de komende maanden eerst met je huwelijk en daarna met de.. baby!

Bedankt voor de omschrijvingen en fijn dat je nog hier blijft lezen omdat ik vind dat je vaak een antwoord geeft waar je iets aan hebt of waar je iets mee kunt..

succes en geniet ervan!

Liefs: Chili
 
meid,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,en heel veel geluk en plezier op je bruiloft.

het is inderdaad fijn te lezen wat iemand nou van te voren voelde,het gaat niet voor iedereen op omdat iedereen weer andere kwalen heeft,maar in ieder geval bedankt voor je uitleg.

liefs nathalie
 
Gefeliciteerd!!! Het kan zeker niet op voor jou deze maand, hè. Wat lijkt me dat geweldig, trouwen en dan met z'n tweetjes weten dat er een kindje op komst is! Geniet er maar maar van!!!

Liefs, Juul
ps. brrr, het begint nu wel te kriebelen met mijn NOD in het zicht en een paar "symptomen" van jou herkennend....!

Jemig wat een hoop zwangeren opeens!
 
Van harte gefeliciteerd!! Wat zul jij stralen op je bruiloft!

Wij zijn sinds februari '04 bezig en deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt. De afgelopen 3 dagen een positieve ovulatietest gehad en dus geklust. En nu maar weer afwachten....

Geniet er maar lekker van, samen met je aanstaande hubbie!
 
Terug
Bovenaan