Zwanger!

hallo esther
wat gaaf voor jullie zeg gefeliciteerd.
ik zal inderdaad ook maar de cb test gaan doen van de week ben nog steeds niet ongesteld.
en heb inderdaad dezelfde verschijnselen als jij incl. de puistjes die ik anders nooit heb.
nou maar hopen dat jou puistjes op je trouwda weg zijn he.
nou geniet ervan. en nogmaals gefeliciteerd
groetjs tijger
 
Lieve Esther,
Ooh wat ben ik blij voor jullie
GEFELICITEERD!!!!
Dat noem ik pas echt een mooi huwelijkskado.
Geniet van je zwangerschap en maak er een hele mooie dag van 11 juni.

Bedankt dat je er aan hebt gedacht om je kwaaltjes te benoemen, wij (nog niet zwangere) kunnen hier zeker iets aan hebben.
Zo kunnen we soms stiekem al een beetje gaan hopen.

Liefs, Ank
 
Lieve allemaal,
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik begin het al een beetje meer te geloven...maar het is nog wel raar en een beetje eng..als alles maar goed gaat.
Nou moet ik zeggen dat ik er wel vertrouwen in heb en me eigenlijk erg rustig voel. Ik heb zoiets van : ik kan nu niets meer doen dan rustig afwachten wat de natuur doet en gezond leven. En ik heb een goede
beschermengel want mijn moeder is 10 maanden geleden overleden en ik weet zeker dat ze op me past! Het is wel erg k.. dat ze dit allemaal niet meer in levende lijve kan meemaken...ik mis haar enorm,zowieso 11 juni,maar eigenlijk elke dag...en nu des te meer.
Maar ik moet positief blijven en dat probeer ik ook zeker.
Meiden,ik blijf jullie volgen en wens iedereen heel veel succes met het zwanger worden.
Liefs Esther
 
Lieve Esther,

Van harte gefeliciteerd met dit kleine wondertje !! Een mooier cadeau kun je je toch niet wensen !!! Geniet ervan en heel veel plezier 11 juni, ik hoop dat jullie ontzettend mooi weer hebben.

Groetjes Biaggi.

P.S. je moeder is bij je.....
 
Terug
Bovenaan